
64% van Nederlanders gebruikt maandelijks magazine websites en apps
In 2023 bezochten elke maand 9,5 miljoen Nederlanders websites en apps van magazinemerken.
In 2023 bezochten elke maand 9,5 miljoen Nederlanders websites en apps van magazinemerken.
Op social media zien we een verschuiving van het aantal volgers van magazinemerken van de traditionele sociale kanalen (Facebook, X) naar de visuele sociale media kanalen (Instagram, TikTok).
‘NMO Online’ levert bereik voor websites en apps op álle devices.
Nieuw onderzoek brengt een dag in het leven van de gemiddelde Nederlander in kaart.
Resultaten van het meest recente Digital News Report vertaald in vijf uitdagingen voor de mediabranche en evenveel ‘reasons to be cheerful’.
Vanaf 8 januari 2024 zijn er weer wekelijks bereikscijfers voor websites en apps. De markt beschikt dan over een standaard voor het meten en rapporteren van website- en appbereik.
Hoe is het medialandschap, een jaar na de lancering van ChatGPT, veranderd?
Ontvangen presentje zorgt bij 51 procent voor teleurstelling.
Niet alleen is bij printcampagnes de herkenning gemiddeld gezien een van de hoogste, de brand attribution is ongeëvenaard.
Marketeers hebben een volledig andere kijk dan consumenten als het gaat om hun vertrouwen in mediumtypen.