Magazinemerken bereiken met print & online 79% van NL bevolking
Recent zijn de bereiksresultaten van NMO Print & Merken Monitor 2023-II gepubliceerd. Met het onderzoek wordt o.a. het bereik van magazinemerken op diverse platforms in kaart gebracht.
Recent zijn de bereiksresultaten van NMO Print & Merken Monitor 2023-II gepubliceerd. Met het onderzoek wordt o.a. het bereik van magazinemerken op diverse platforms in kaart gebracht.
14,3 miljoen Nederlanders maken gebruik van social media en gemiddeld genomen besteden we bijna 2 uren per dag aan social media.
In 2023 bezochten elke maand 9,5 miljoen Nederlanders websites en apps van magazinemerken.
Op social media zien we een verschuiving van het aantal volgers van magazinemerken van de traditionele sociale kanalen (Facebook, X) naar de visuele sociale media kanalen (Instagram, TikTok).
‘NMO Online’ levert bereik voor websites en apps op álle devices.
Nieuw onderzoek brengt een dag in het leven van de gemiddelde Nederlander in kaart.
Resultaten van het meest recente Digital News Report vertaald in vijf uitdagingen voor de mediabranche en evenveel ‘reasons to be cheerful’.
Vanaf 8 januari 2024 zijn er weer wekelijks bereikscijfers voor websites en apps. De markt beschikt dan over een standaard voor het meten en rapporteren van website- en appbereik.
Hoe is het medialandschap, een jaar na de lancering van ChatGPT, veranderd?
Ontvangen presentje zorgt bij 51 procent voor teleurstelling.