
Reclame in vertrouwde media effectiever en lucratiever
Tweede whitepaper van Trust in Media gepubliceerd.
Tweede whitepaper van Trust in Media gepubliceerd.
In het tweede kwartaal van 2021 zien special interest- en vrouwen titels het aantal volgers op social media het snelst groeien.
In het eerste kwartaal van 2021 zijn tuinbladen de snelle groeiers op social media.
Magazine highlights Trends in digitale media 2020.
Magazinemerken hebben begin 2021 meer dan 20 miljoen volgers op social media.
vtwonen, LINDA. en Flow zijn de populairste magazinemerken op Instagram. Met het grote aantal volgers zijn het invloedrijke mediamerken op dit social media platform.
Het aantal volgers van magazinemerken die actief zijn op TikTok is vanaf het tweede kwartaal 2020 opgenomen in de Social Media Monitor van de Magazine Media Associatie (MMA).
Magazines bieden adverteerders een passende en veilige omgeving
De Nederlander is traditionele media de afgelopen jaren doelbewuster gaan gebruiken. Het tegengestelde gaat op voor social media die meer uit tijdverdrijf worden bekeken.