![](https://mma.nl/wp-content/uploads/2020/07/Mediabeleving-magazines-600x300.png)
Magazines meest context-sensitieve medium, ook online!
Magazines bieden adverteerders een passende en veilige omgeving
Magazines bieden adverteerders een passende en veilige omgeving
De Nederlander is traditionele media de afgelopen jaren doelbewuster gaan gebruiken. Het tegengestelde gaat op voor social media die meer uit tijdverdrijf worden bekeken.
Aantal volgers van vrouwen-, gezins- en special interest magazines op social media stijgt flink.
Magazine highlights Trends in digitale media 2019.
Magazines zijn geliefd op social media. Dat blijkt wel uit het groeiende aantal volgers. De stand van zaken anno 2020.
Veel consumenten komen via social media in aanraking met magazinemerken. De social kanalen van magazinemerken vormen een belangrijke trigger voor het lezen van magazines.
Het aantal volgers van magazinemerken op social media groeit vooral op Instagram en YouTube.
Offline moment – zonder prikkels en afleiding – is belangrijke motivatie van jongeren om magazines te lezen.
Hij is er weer! Een vernieuwde versie van de Bits & Bytes presentatie over magazine media met de meest recente cijfers.