Jaarverslag 2015 Stichting Reclame Code
De Stichting Reclame Code heeft haar jaarverslag 2015 gepresenteerd. Het jaarverslag is online te lezen.
De Stichting Reclame Code heeft haar jaarverslag 2015 gepresenteerd. Het jaarverslag is online te lezen.
Op de Nationale Coverdag, dinsdag 17 mei, is de Cover van het Jaar Award gewonnen door het magazine Donald Duck. Dit grootste mannenblad van Nederland won de coverprijs met een ‘gebreide’ cover. Art Director van het magazine, Ellen Hagenaars, nam de award in ontvangst.
Op woensdag 11 mei jl. werd tijdens FiPP London de FIPP Insight Awards uitgereikt voor de beste onderzoeken ter promotie van Magazine Media. Overall winner was MPA voor hun Magazine Media 360° Brand Audience Report. Goud was er verder voor ‘Gen-Narrators: The Economist Group’s Millennials Research’ en Sanoma Media België voor hun…
Download the presentations from FIPP London. Please note that FIPP only shares those presentations that have been given permission to share by the speakers.
Het Nederlandse tijdschrift Flow heeft een contract getekend met de Amerikaanse uitgeverij Workman Publishing voor de publicatie van diverse boeken en kalenders op de Engelstalige markt. De Flow-producten verschijnen in 84 landen waaronder de Verenigde Staten, Canada, Australië, Groot-Brittannië en Nieuw-Zeeland.
Het is duidelijk dat Millennials, geboren tussen 1980 en 2000, de komende jaren bepalend zijn in de maatschappij. We willen dan ook steeds meer over het gedrag van deze generatie weten. Millennials hebben ook een eigen wijze van mediaconsumptie. Wat kunnen de magazine media makers leren van deze generatie?
De Cover van het Jaar 2015 is de prijs voor de beste cover van het afgelopen jaar. De jury selecteerde uit de inzendingen de 5 genomineerden. De winnaar komt tot stand op basis van een combinatie van de selectie van de jury en door de stemming van vakgenoten, zijnde uitgevers,…
Op 21 en 22 maart jl vond het Digital Innovators’ Summit van VDZ en FIPP plaats. Van het congres is nu een special report beschikbaar. De highlights van het congres zijn hier in opgenomen.
Deze editie van Magazine Media Café stond in het teken van de verleidingen van video.
Sanoma|SBS won de awards voor Cross Media Exploitant, voor Cross Media Man – Peter de Mönnink – en een Zilveren Cross Media Award voor de Waarom wachten case die Sanoma|SBS inzond samen met DELA, Ogilvy, Talpa en Radio 538. LINDA. is Cross Media Merk van het Jaar en LINDA.tv is…
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…