![](https://mma.nl/wp-content/uploads/2018/10/Entertainment-Media-Outlook-2018-2022-1-150x150.png)
Entertainment & Media Outlook 2018-2022: Lift mee op de nieuwe convergentiegolf!
Vier centrale thema’s: convergentie, connectiviteit, technologie en vertrouwen.
Vier centrale thema’s: convergentie, connectiviteit, technologie en vertrouwen.
The European Newspaper Publishers’ Association (ENPA) and the European Magazine Media Association (EMMA) is pleased to announce the appointment of Ilias Konteas as joint Executive Director of the two associations, who is assuming the position as of today, 1st October 2018.
Have you made a significant impact to your media business within the last 12 months? Have you demonstrated outstanding talent or innovative initiative? Is there a member of your team, under the age of 35 who you think deserves international recognition?
Elk jaar deelt FIPP haar Insight Awards uit voor de beste studies en projecten wereldwijd omtrent magazine media.
De Europese ministers van Financiën hebben vandaag unaniem ingestemd met een wijziging van de btw-richtlijn die een verlaagd btw-tarief op digitale media mogelijk maakt. Uitgevers zijn verheugd.
Juryvoorzitter David Vink roept iedereen in het magazine media vak op zijn of haar beste werk in te zenden!
De wereld van magazine media is constant in beweging. Daarom organiseren de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) en de Magazine Media Associatie (MMA) op vrijdag 2 november de eerste Mag Inspiration Day, een nieuw en reeds uitverkocht evenement voor bladenmakers, waarop ze een dag lang worden bijgepraat over de nieuwste…
Een editie van Magazine Media Café over innovatie-acceleratie of ‘lean product development’. De digitale veranderende wereld schreeuwt om nieuwe concepten. Maar hoe innoveer je zonder dat dat je veel tijd en geld kost? Innovatie-acceleratie of ‘lean product development’ is het antwoord, snel en efficiënt innoveren. Aan de hand van een…
Interessant interview met Steve Goodman (Group M) door onze Belgische collega’s van Magazine Media. Steve Goodman stelt dat de switch van traditionele naar digitale media te ver is doorgeslagen. Hij pleit voor een terugkeer naar de gevestigde media.
De Masterclass Digitale Denkweg vindt plaats op donderdag 29 en vrijdag 30 november en is speciaal ontwikkeld voor (freelance) tekst- en beeldredacteuren van publieks-, opinie- en omroepbladen. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…