
Digital Innovators’ Summit Berlijn 25 & 26 maart 2019
SPECIALE AANBIEDING VOOR MMA LEDEN!
SPECIALE AANBIEDING VOOR MMA LEDEN!
Onlangs lanceerde Associated Media Publishing, een Zuid-Afrikaanse uitgeverij, de campagne ‘Make time for print’ met (tot dusver) 2 nostaligische video’s die het verlangen naar een momentje zonder technologie kunstzinnig weergeven.
De presentaties van de sprekers van FIPP Insider Amsterdam zijn nu beschikbaar.
De Europese wijziging om een btw-verlaging voor digitale media mogelijk te maken is vandaag officieel gepubliceerd.
De jury heeft zich gebogen over een recordaantal inzendingen voor de Mercurs 2018. In totaal zijn 38 nominaties in 8 categorieën toegekend voor de 21ste editie van de Mercurs, de belangrijkste jaarprijzen van de magazine mediabranche. Tevens heeft de jury besloten tot uitreiking van de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines.
Vrijdag 2 november vond de Mag Inspiration Day plaats in de bruisende startup-broedplaats B.Amsterdam. Zo’n driehonderd enthousiaste bladenmakers hebben genoten van topsprekers uit binnen- en buitenland.
Nu het kabinet afziet van overgangsrecht bij de btw-verhoging van 6 naar 9 procent, is onduidelijkheid ontstaan over de btw-toepassing op abonnementen. Het kabinet wil ondernemers niet belasten met extra administratieve lasten bij de aangekondigde verhoging van het verlaagde btw-tarief van 6 naar 9 procent. De Belastingdienst zal daarom niet…
Bij 14 van de 39 gemeten magazinemerken is het digitale bereik op maandbasis hoger dan het maandbereik in print.
Instagram zorgt voor bijna een kwart van alle volgers op social media van magazinemerken.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…