
Mediafederatie blij met uitkomst stemming Auteursrecht in Europees Parlement
Vandaag heeft het Europees Parlement definitief ingestemd met de nieuwe Auteursrechtrichtlijn in de DSM (Digital Single Market).
Vandaag heeft het Europees Parlement definitief ingestemd met de nieuwe Auteursrechtrichtlijn in de DSM (Digital Single Market).
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy bijeenkomst op donderdag 7 maart a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 350,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
Het aantal Nederlanders dat magazine content digitaal leest, is in 2018 fors gestegen. Gemiddeld consumeert 34% van de Nederlanders magazine content via de computer, smartphone, tablet of ander apparaat.
Voor ervaren freelance redacteuren organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP) voor de twaalfde (en laatste) keer de Masterclass voor Freelance Journalisten.
Op maandag 8 april 2019 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Magazines bieden adverteerders positiviteit, relevantie en vertrouwen. 3 eigenschappen voor onverdeelde aandacht.
De MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy Minimasterclass podcasting/audiopublishing op dinsdag 19 maart a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 300,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
Magnetic, de marketingorganisatie van de Britse magazine mediabedrijven , lanceert de campagne ‘Pay Attention’ om meer aandacht voor aandacht te vragen.
De Masterclass Digitale Denkweg vindt plaats op donderdag 4 & 5 april en is speciaal ontwikkeld voor redacteuren en chefs van consumentenmagazines, opinie- en omroepbladen. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.
Op donderdag 11 april & vrijdag 12 april a.s. organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) exclusief voor haar leden de (gratis) MMA Masterclass Voice & Business.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.