
Adformatie Connects Live #4: Innoveren in crisistijd
Kijk donderdag 23 april om 16.30 uur de vierde aflevering van Adformatie Connects live over innoveren in crisistijd én corona-apps.
Kijk donderdag 23 april om 16.30 uur de vierde aflevering van Adformatie Connects live over innoveren in crisistijd én corona-apps.
De Magazine Media Associatie (MMA) publiceert elk kwartaal haar Social Media Monitor. Retriever Media Informatie BV verrijkt per 21 april 2020 elk kwartaal de Retriever database met de door MMA verzamelde social media cijfers.
Aantal volgers van vrouwen-, gezins- en special interest magazines op social media stijgt flink.
Kijk donderdag 16 april om 16.30 uur de derde aflevering van Adformatie Connects live met als onderwerp: ‘Adverteren, wanneer kan het weer?’
Aanstaande donderdag 16 april om 15:00 uur geeft een van de auteurs van de welbekende en zeer gewaardeerde ‘Innovation in Media World Reports’ van FIPP & Innovation Media Consulting, John Wilpers, een gratis webinar.
Er wordt momenteel veel onderzoek gedaan naar het sentiment van de Nederlander tijdens deze periode, waarin het coronavirus het nieuws domineert. Sanoma onderzocht hoe Nederlanders momenteel media consumeren, hoe hun dagelijks gedrag en koopgedrag is veranderd.
Kijk vanmiddag om 16.30 uur de tweede aflevering van Adformatie Connects live over: CRISISGEDRAG, hoe media en communicatie ons doen en laten beïnvloeden.
‘Collectieve positieve initiatieven in de media industrie moeten, zeker in deze tijd, worden ondersteund’, is de mening van MMA-voorzitter Luc van Os.
Traditionele media worden het meest betrouwbaar gevonden.
Now that Italy and Spain are in lockdown due to the coronavirus Condé Nast Italy gives readers free digital editions and unlocks its Vogue archive for free, Condé Nast Spain publishes all April editions for free online and Hearst Spain will make 19 of its publications free between March 12 to…
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.