Magazine media in ontwikkeling
De nieuwe Mercur Mediamerk van het jaar is op zich al een statement: de 360 graden visie is leading bij elk succesvol magazine merk. Magazine Media Associatie (MMA) onderschrijft de trends met de feiten.
De nieuwe Mercur Mediamerk van het jaar is op zich al een statement: de 360 graden visie is leading bij elk succesvol magazine merk. Magazine Media Associatie (MMA) onderschrijft de trends met de feiten.
Binnen de magazine media branche hebben Voetbal International, LINDA. en ELLE het hoogste aantal likes/followers. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die vandaag door Magazine Media Associatie (MMA) is gelanceerd.
Nationale en internationale studies zijn het er over eens: het toevoegen van magazines aan de mediamix of het verhogen van het magazine mediabudget resulteert in een stijging van de ROI. Deze presentatie bevat een samenvatting van de meest recente ROI studies.
Naar aanleiding van het event ‘”Meet the Millennials”, dat door MMA in samenwerking met Hogeschool van Amsterdam is georganiseerd, is een onderzoek uitgevoerd naar het mediagedrag van millennials. Deze presentatie bevat de belangrijkste bevindingen uit het onderzoek.
Presentatie over 360 bereik van magazine merken. Presentatie diende als introductie van een workshop over dit onderwerp tijdens FIPP London 2016.