
Digitalisering magazine media zet door
Dit blijkt uit nieuwe data over de magazine mediabranche die nu beschikbaar is.
Dit blijkt uit nieuwe data over de magazine mediabranche die nu beschikbaar is.
In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken gestegen naar ruim 9 miljoen likes/volgers. In vergelijking met het vierde kwartaal 2016 is dit een stijging van 4%. Vooral het aantal volgers op Instagram (+14%) en YouTube (+11%) nemen fors toe. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de…
In het vierde kwartaal van 2016 is het aantal likes/volgers van magazine merken op social media met 7% gestegen ten opzichte van het derde kwartaal. Vooral het aantal volgers op Youtube (+30%) en Instagram (+11%) nemen fors toe. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de tweede keer…
Presentatie met resultaten van het onderzoek ‘Trends in digitale media’ van GfK. Het onderzoek verschaft inzicht in het bezit en gebruik van mobiele apparaten in het algemeen en specifiek voor het gebruik van (magazine) media.
De nieuwe Mercur Mediamerk van het jaar is op zich al een statement: de 360 graden visie is leading bij elk succesvol magazine merk. Magazine Media Associatie (MMA) onderschrijft de trends met de feiten.
Binnen de magazine media branche hebben Voetbal International, LINDA. en ELLE het hoogste aantal likes/followers. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die vandaag door Magazine Media Associatie (MMA) is gelanceerd.
Nationale en internationale studies zijn het er over eens: het toevoegen van magazines aan de mediamix of het verhogen van het magazine mediabudget resulteert in een stijging van de ROI. Deze presentatie bevat een samenvatting van de meest recente ROI studies.
Naar aanleiding van het event ‘”Meet the Millennials”, dat door MMA in samenwerking met Hogeschool van Amsterdam is georganiseerd, is een onderzoek uitgevoerd naar het mediagedrag van millennials. Deze presentatie bevat de belangrijkste bevindingen uit het onderzoek.
Presentatie over 360 bereik van magazine merken. Presentatie diende als introductie van een workshop over dit onderwerp tijdens FIPP London 2016.