
Lunch & Learn
Retailers en magazine publishers: een gouden combinatie.
Retailers en magazine publishers: een gouden combinatie.
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy bijeenkomst op dinsdag 2 juli a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 458,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
Op donderdag 11 april & vrijdag 12 april a.s. organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) exclusief voor haar leden de (gratis) MMA Masterclass Voice & Business. Aan het programma van de masterclass is nu een extra workshop toegevoegd van Jasper Olieroock en Manon Miltenburg van de award winnende agencies Resoluut…
The Digital Innovators’ Summit took place this Monday 25 and Tuesday 26 March in Berlin. A killer line-up of world class media leaders presented the latest innovations from companies like Bloomberg, The New York Times, Axel Springer, Condé Nast International, BBC, and many more.
Vandaag heeft het Europees Parlement definitief ingestemd met de nieuwe Auteursrechtrichtlijn in de DSM (Digital Single Market).
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy bijeenkomst op donderdag 7 maart a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 350,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
Het aantal Nederlanders dat magazine content digitaal leest, is in 2018 fors gestegen. Gemiddeld consumeert 34% van de Nederlanders magazine content via de computer, smartphone, tablet of ander apparaat.
Voor ervaren freelance redacteuren organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP) voor de twaalfde (en laatste) keer de Masterclass voor Freelance Journalisten.
Op maandag 8 april 2019 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Magazines bieden adverteerders positiviteit, relevantie en vertrouwen. 3 eigenschappen voor onverdeelde aandacht.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.