Digital advertising spend in 2019 naar 2,2 miljard
Verwachte daling in 2020 20%.
Verwachte daling in 2020 20%.
Kijk donderdag 28 mei om 16.30 uur de achtste aflevering van Adformatie Connects live met als onderwerp: ‘Hoe slaan bureaus zich door de crisis heen?’
The FIPP World Media Congress is going online for the first time in its 95-year-old history, running over four weeks from 2-30 September 2020.
Uitgeverij New Skool Media heeft 20.000 tijdschriften aan Nederlandse zorginstellingen gedoneerd, om cliënten en personeel een hart onder de riem te steken. De uitgever – van onder meer Elsevier Weekblad, delicious., KIJK en Vorsten – werkte daarin samen met distributeur Nic. Oud, die zijn diensten ook vrijwillig aanbood. In totaal…
De wereld is in de ban van COVID-19, en we zitten massaal thuis. Diverse Nederlandse magazinemediamerken komen tijdens deze moeilijke periode met ‘positivity posts’ om de moed erin te houden. De initiatieven variëren van virtuele knuffels, lees- & kijktips, thuiscolleges, Instagram Live sessies, livestreams, workouts, workshops, quarantaine talks, recepten en zelfs…
Kijk donderdag 14 mei om 16.30 uur de zevende aflevering van Adformatie Connects live over de krater die de crisis in de eventbranche slaat.
Van de 42 gemeten merken, zien 29 het merkbereik toenemen.
Mapping a path through the Covid-19 crisis.
Kijk donderdag 7 mei om 16.30 uur de zesde aflevering van Adformatie Connects live over consumentengedrag in crisistijd.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.