Alle berichten in: Onderzoeken (10)

top 5 magazines

Bereik magazine media stijgt

Het bereik van magazine media merken is in 2016 toegenomen: het printbereik is gelijk gebleven en het digitale bereik is met 11% gestegen. Dit blijkt uit de rapportage NOM Mediamerken 2017-I en de NOM Printmonitor 2017-I die vandaag, 23 maart 2017, door NOM zijn gepubliceerd.

Lees verder
nieuw-design-nom

Nieuw design NOM printbereiksonderzoek vanaf 2017

Amsterdam, 17 november 2016 Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) gaat vanaf 2017 met de NOM Print Monitor (NPM) vier keer per jaar updates van bereikscijfers op de markt brengen. Nu nog wordt NPM slechts twee keer per jaar gepubliceerd. Het gemiddeld bereik van landelijke titels zal worden gebaseerd op voortschrijdende jaargemiddelden….

Lees verder
ABN AMRO Insights

Positieve signalen uitgeefbranche

ABN AMRO ziet positieve signalen in de uitgeverijbranche. Voor het eerst sinds  2008  kroop de omzet van de branche in het eerste halfjaar van 2016 weer boven de nullijn. Digitalisering brengt uitgevers in rustiger vaarwater en moet uiteindelijk de branche weer groei brengen.

Lees verder