MMA presenteert het jaarverslag 2015 online
Ieder jaar publiceert MMA een jaarverslag, welke sinds 2008 worden ondergebracht in het NUV-jaarverslag.
Ieder jaar publiceert MMA een jaarverslag, welke sinds 2008 worden ondergebracht in het NUV-jaarverslag.
De Algemene Ledenvergadering van MMA vindt plaats op maandag 27 juni a.s. bij Standpaviljoen Plazand in Zandvoort.
Vandaag lanceren wij onze geheel vernieuwde Magazine Media Associatie (MMA) website. De site heeft een volledige make-over gekregen, met een frisse lay-out en veel nieuwe functionaliteiten.
Deze editie van Magazine Media Café stond in het teken van ‘Het nieuwe adverteren: de consument centraal’.
Woensdag 8 juni vond de tweede sessie van Lunch & Learn plaats, een activiteit van de MMA voor haar leden in het kader van het dit jaar opgerichte MMA Kennisplatform.
Dinsdag 31 mei was het zover: onder de professionele leiding van gespreksvoorzitter Twan Huys ging een forse delegatie van de MMA-leden het gesprek aan met Puck, Marijn, Petra, Michael en Nienke, vijf studenten en vertegenwoordigers van de Millennial-generatie.
De Stichting Reclame Code heeft haar jaarverslag 2015 gepresenteerd. Het jaarverslag is online te lezen.
Op de Nationale Coverdag, dinsdag 17 mei, is de Cover van het Jaar Award gewonnen door het magazine Donald Duck. Dit grootste mannenblad van Nederland won de coverprijs met een ‘gebreide’ cover. Art Director van het magazine, Ellen Hagenaars, nam de award in ontvangst.
Op woensdag 11 mei jl. werd tijdens FiPP London de FIPP Insight Awards uitgereikt voor de beste onderzoeken ter promotie van Magazine Media. Overall winner was MPA voor hun Magazine Media 360° Brand Audience Report. Goud was er verder voor ‘Gen-Narrators: The Economist Group’s Millennials Research’ en Sanoma Media België voor hun…
Download the presentations from FIPP London. Please note that FIPP only shares those presentations that have been given permission to share by the speakers.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.