Nieuws

FIPP Insight Awards 2016

FIPP Insight Awards 2016: download de winnende onderzoeken

Op woensdag 11 mei jl. werd tijdens FiPP London de FIPP Insight Awards uitgereikt voor de beste onderzoeken ter promotie van Magazine Media. Overall winner was MPA voor hun Magazine Media 360° Brand Audience Report. Goud was er verder voor ‘Gen-Narrators: The Economist Group’s Millennials Research’ en Sanoma Media België voor hun…

Lees verder

Flow sluit contract met Amerikaanse boekenuitgever

Het Nederlandse tijdschrift Flow heeft een contract getekend met de Amerikaanse uitgeverij Workman Publishing voor de publicatie van diverse boeken en kalenders op de Engelstalige markt. De Flow-producten verschijnen in 84 landen waaronder de Verenigde Staten, Canada, Australië, Groot-Brittannië en Nieuw-Zeeland.

Lees verder
CMA 2016

MMA leden in de prijzen bij Cross Media Awards 2016

Sanoma|SBS won de awards voor Cross Media Exploitant, voor Cross Media Man – Peter de Mönnink – en een Zilveren Cross Media Award voor de Waarom wachten case die Sanoma|SBS inzond samen met DELA, Ogilvy, Talpa en Radio 538. LINDA. is Cross Media Merk van het Jaar en LINDA.tv is…

Lees verder

Nieuw: Magazine Media Factbook 2024

Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.

Lees verder