Nieuws

Print redt levens

Leg onmiddellijk uw telefoon neer en neem een papieren magazine, boek of krant ter hand! Er is genoeg wetenschappelijk bewijs dat u daardoor langer zou kunnen leven. We geven het u even mee voor de zomer: de ideale periode voor een ontwenningskuur!

Lees verder

FIPP/VDZ Digital China Tour

20-10-2019
21-10-2019
22-10-2019
23-10-2019

Impossible to ignore, China is the world’s second largest economy and a major digital disruptor. You can learn from Shanghai’s tech leaders by joining the FIPP & VDZ Digital China Tour, taking place from 20-23 October 2019. 

Lees verder

Magazine media bieden adverteerders unieke kansen

De Magazine Media Associatie organiseerde op 13 juni jl. in het BIMHUIS in Amsterdam ‘BIG MAG, a taste of magazines’. Tijdens dit event werden adverteerders, mediaplanners en strategen door nationale en internationale sprekers overtuigd van de kracht van magazinemerken.

Lees verder

Industry Meetup Influencer Marketing

03-06-2019 14:30 - 16:30

Stichting Reclame Code (SRC), DDMA en BVA nodigen je uit voor de Industry Meetup Influencer Marketing op 3 juni van 14.30 tot 16.30 uur, in het Auditorium van de Goede Doelen Loterijen in Amsterdam.

Lees verder

Informatiebijeenkomst aansluitingscontract Lira

04-06-2019 16:00

De informatiebijeenkomst over het aansluitingscontract Lira– met als gastspreker prof. Dirk Visser (specialist in auteursrecht en collectieve rechten) – heeft tot doel je te informeren over het nieuwe aansluitingscontract van Lira. De informatiebijeenkomst van de Mediafederatie wordt georganiseerd voor de leden van de bij haar aangesloten brancheorganisaties, waaronder de Magazine…

Lees verder

BIG MAG – a Taste of Magazines

13-06-2019 15:00 - 17:00

Namens de Magazine Mediabranche nodigen wij je van harte uit voor BIG MAG: hét event waar adverteerders, mediaplanners en strategen van nationale en internationale sprekers leren over de kracht van magazinemerken.

Lees verder
Digitaal brein

MMA Kennisplatform: Opleidingen en Trend Updates

Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.

Lees verder