
Onderzoek WPK en Mediatest: Magazines populair onder Millennials en Gen Z
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.
Het aantal volgers van magazinemerken op social media groeit vooral op Instagram en YouTube.
Speciaal voor redactionele professionals organiseert de COP (Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften) van maandag 23 tot en met vrijdag 27 september voor de allerlaatste keer de Expeditie Bladenmaken!
31 van de 44 gemeten magazinemerken zien het merkbereik stijgen.
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
De zomer is voor iedereen, of je nou thuisblijft of op reis gaat, bij uitstek de periode om te ontspannen. Meer tijd voor ontspanning betekent ook meer tijd om te lezen, dat zien we jaarlijks terug in de losse verkooppiek. Uitgevers spelen steeds vaker op deze gunstige periode in door…
Het aantal lezers van print magazines blijft wederom stabiel.
Leg onmiddellijk uw telefoon neer en neem een papieren magazine, boek of krant ter hand! Er is genoeg wetenschappelijk bewijs dat u daardoor langer zou kunnen leven. We geven het u even mee voor de zomer: de ideale periode voor een ontwenningskuur!
Impossible to ignore, China is the world’s second largest economy and a major digital disruptor. You can learn from Shanghai’s tech leaders by joining the FIPP & VDZ Digital China Tour, taking place from 20-23 October 2019.
De Magazine Media Associatie organiseerde op 13 juni jl. in het BIMHUIS in Amsterdam ‘BIG MAG, a taste of magazines’. Tijdens dit event werden adverteerders, mediaplanners en strategen door nationale en internationale sprekers overtuigd van de kracht van magazinemerken.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.