
Industry Meetup Influencer Marketing
Stichting Reclame Code (SRC), DDMA en BVA nodigen je uit voor de Industry Meetup Influencer Marketing op 3 juni van 14.30 tot 16.30 uur, in het Auditorium van de Goede Doelen Loterijen in Amsterdam.
Stichting Reclame Code (SRC), DDMA en BVA nodigen je uit voor de Industry Meetup Influencer Marketing op 3 juni van 14.30 tot 16.30 uur, in het Auditorium van de Goede Doelen Loterijen in Amsterdam.
De informatiebijeenkomst over het aansluitingscontract Lira– met als gastspreker prof. Dirk Visser (specialist in auteursrecht en collectieve rechten) – heeft tot doel je te informeren over het nieuwe aansluitingscontract van Lira. De informatiebijeenkomst van de Mediafederatie wordt georganiseerd voor de leden van de bij haar aangesloten brancheorganisaties, waaronder de Magazine…
Namens de Magazine Mediabranche nodigen wij je van harte uit voor BIG MAG: hét event waar adverteerders, mediaplanners en strategen van nationale en internationale sprekers leren over de kracht van magazinemerken.
Donderdagavond 12 december is het zover: de 22ste feestelijke uitreiking van de Mercurs, dé vakprijzen voor de magazine mediabranche.
Hij is er weer! Een vernieuwde versie van de Bits & Bytes presentatie over magazine media met de meest recente cijfers.
Geactualiseerde toelichting biedt praktische tips voor transparante reclame via social media platforms.
Het wetsvoorstel dat de btw op digitale publicaties per 1 januari 2020 moet verlagen, heeft vooral betrekking op digitale replica’s van gedrukte kranten, boeken en tijdschriften. In tegenstelling tot andere lidstaten houdt Nederland gangbare digitale publicaties buiten het verlaagde btw-tarief.
De Nederlandse edities van internationale vrouwenmagazines, zoals ELLE, Cosmopolitan, Glamour en Women’s Health hebben een grote groep online lezers.
Consument blijft loyaal aan print magazines. Het bereik is in 2018 stabiel gebleven.
Er is een nieuwe technologie die de interesse wekt van uitgevers. Voice gaat impact maken. Misschien niet direct, maar wel op termijn. In iedere geval is voice langzamerhand een gedragsverandering bij consumenten teweeg aan het brengen. De vraag is: hoe ga je daar als uitgever mee om? Carolien Vader van…
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…