
MMA verheugd over verlaagd tarief voor e-magazines
De Magazine Media Associatie (MMA) juicht de introductie van het verlaagde tarief voor e-magazines toe. De maatregel is opgenomen in het Belastingplan 2020.
De Magazine Media Associatie (MMA) juicht de introductie van het verlaagde tarief voor e-magazines toe. De maatregel is opgenomen in het Belastingplan 2020.
Printreclame krijgt veel aandacht van consumenten en zorgt voor positieve emoties. Dagbladen en magazines vormen een veilige omgeving voor de reclameboodschappen en vergroten de voorkeur voor merken.
Onze Belgische collega’s van WE Media nodigen de leden van MMA weer uit voor een nieuwe editie van MAGnify op donderdag 3 oktober a.s. in Zaventem (Brussel).
MMA heeft in samenwerking met de Mediafederatie Academy voor de tweede helft 2019 weer interessante bijeenkomsten voor je op het programma staan. Meld je alvast aan, want het aantal plaatsen is beperkt.
Op maandag 30 september 2019 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Uitgever F&L Media is per 1 juli toegetreden als lid van de Magazine Media Associatie Media (MMA).
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
Magazinemakers kunnen weer inzenden om mee te dingen naar de Mercurs 2019 van de Magazine Media Associatie (MMA).
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.
Het aantal volgers van magazinemerken op social media groeit vooral op Instagram en YouTube.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…