Vervolg podcastserie Trust in Media: belang van kwaliteitscriteria bij advertising

De initiatiefnemers van Trust in Media praten in deze 2de serie podcasts aan de hand van gedegen onderzoeken en expertise over het belang van kwalitatieve criteria, zoals vertrouwen en engagement, achter reclamecampagnes.

Nieuwe afleveringen

In deze nieuwe edities komen Atva van Zanten (CEO MindShare), Dennis Hoogervorst (Teamlead B2B Research & Insights, DPG media) en Menno van der Steen (Chief Data & Marketing Science, GroupM) aan het woord. Zij gaan in discussie over het belang van kwaltiteitscriteria bij mediaplanning. Welke invloed hebben clicks en views nu echt? Hoe bepaal je de juiste campagnestrategie en welk mediamerk hoort daarbij zodat misschien wel het ultieme HALO-effect wordt bereikt. En, welke toekomstige ontwikkelingen hebben effect op al die strategische keuzes.


Beluister de trailer.

Vanaf donderdag 13 oktober zijn de podcasts te beluisteren.

Eerdere afleveringen

In de eerdere edities van de podcastserie over vertrouwen in media kwamen hoofdredacteuren Helene van Santen van Margriet en René Moerland van NRC aan het woord. Ook is er een aflevering waarin researchmanagers Nancy Detrixhe en Erik Grimm van respectievelijk de Magazine Media Associatie en NDP Nieuwsmedia hun bevindingen delen. Deze eerste serie is gefocussed op het vertrouwen van de consument in media.

De eerdere serie podcasts is hier te beluisteren.

Deel dit artikel