Mediabelevingsonderzoek 2020 wordt gepresenteerd op 7 juli
Op 7 juli a.s. om 14:00 uur presenteert onderzoeksbureau KANTAR de resultaten van het Mediabelevingsonderzoek 2020 in een webinar.
De Magazine Media Associatie (MMA) heeft samen met NDP Nieuwsmedia, Outreach & bvA het initiatief voor deze editie genomen.
Het onderzoek meet de beleving van mediamomenten onder Nederlanders (13+). De resultaten van het single source onderzoek geven dieper kwalitatief inzicht in de kracht van elk mediumtype en zorgt daarmee voor unieke crossmedia-inzichten.
Deze zesde editie biedt de mogelijkheid om de trends over 25 jaar te vergelijken. De resultaten betreffen belevingsscores van 9 mediumtypen (tv, radio, dagbladen, magazines, HAH-kranten, nieuwsites/-apps, streaming diensten, social platforms en outdoorreclame) op 13 mediabelevingsdimensies.
Webinar
De inzichten uit het onderzoek worden door KANTAR in een webinar gepresenteerd. Wil je meekijken? Geef je dan op via onderstaande aanmeldbutton! We zullen je dan binnenkort een toegangslink toezenden.