Sanoma wint 2x goud bij uitreiking internationale ondezoeksprijzen

Sanoma wint 2 keer een Golden Medal bij de FIPP & UPM Insight awards 2018. Zowel het onderzoek ‘Trusted brands, trusted ads’ als ‘BSR Quality Planner’ vielen in de prijzen.

Sanoma Media wint 2x goud bij FIPP Insight Awards 2018

Elk jaar deelt FIPP haar Insight Awards uit voor de beste studies en projecten om het gebruik van magazine media zowel op de advertentiemarkt als de consumentenmarkt te promoten. Onder de winnaars bevinden zich naast  Sanoma, o.a. Magnetic (UK), VDZ (Duitsland), MPA (USA) en Condé Nast (Spanje). Zij werden allen beloond met een Golden of Silver Medal. Onder de winnende studies was ‘trust’ een hot item. Zowel Sanoma, Magnetic als VDZ werden beloond met hun onderzoeken die het vertrouwen in media in kaart brengen.

Alle winnaars op een rij:

COMMERCIAL OUTCOME AWARD
GOLD – Fuel the Funnel, Dennis/Immediate/Bauer/Haymarket collaboration, UK
SILVER – Ready to Shop, Associated Media Publishing, South Africa

BEST INSIGHT PROJECT B2B
GOLD – A Matter of Trust, Magnetic, UK
GOLD – Trusted Brands, Trusted Ads, Sanoma Media Netherlands & IPG Mediabrands, The Netherlands
SILVER – Brand Safety, Trust & Credibility, VDZ, Germany
SILVER – The Role of Influencers in the Communication of Premium & Luxury Brands, Condé Nast Spain
SILVER – Home Truths, Magnetic, UK

MARKETING AWARD
GOLD – Magazine Media. Better. Believe it. MPA – The Association of Magazine Media, USA

MULTI-PLATFORM INSIGHT AWARD
GOLD – BSR Quality Planner in 2D and 3D, Sanoma Media Netherlands
SILVER – MPA Social Media Engagement Factor, MPA – The Association of Magazine Media, USA

Liefhebbers kunnen de winnende studies via onderstaande links downloaden:

Fuel the funnel, Dennis, Immediate Media, Bauer, Haymarket

Trusted brands, trusted ads, Sanoma

A matter  of trust, Magnetic

Brand Safety, Trust & Credibility, VDZ

BSR Quality Planner, Sanoma

Home Truths, Magnetic

The role of influencers in the communication of Premium & Luxury brands, Condé Nast

Social Media Engagement factor, MPA

Ready to shop, Associated Media Publishing

Magazine Media. Better. Believe it., MPA

De komende periode zullen wij op deze website enkele artikelen aan de verschillende onderzoeken wijden.

Deel dit artikel