Mediafederatie Academy: Scoren met online marcom 2021
De Mediafederatie Academy hecht veel belang aan het ontmoetings- en netwerkaspect van de Academy bijeenkomsten. Daarom zijn we dan ook verheugd dat de Mediafederatie Academy – zolang dat nodig is vanwege Covid-19 – kleinschalige bijeenkomsten kan organiseren van maximaal 17 deelnemers. Dat betekent wel dat VOL = VOL. Aanmeldingen worden gehonoreerd op volgorde van binnenkomst en als definitief beschouwd. MMA subsidieert deelname van MMA-leden volledig.
Deze bijeenkomst staat volledig in het teken van de impact van actuele technische ontwikkelingen – en toekomstbestendig consumentengedrag – voor de online marketingmix in 2021. Technieken en middelen als mobile first en 5G, mixed reality-belevingen, voice, internet en social 5.0, direct to consumer/in app sales, Pinterest, agile marketing etc. staan op het punt van doorbreken en zullen in 2021 naar verwachting mainstream worden ingezet en een vaste plek in de online marketingmix verdienen.
Consumenten en organisaties ervaren inmiddels steeds meer de mogelijkheden die deze moderne technieken te bieden hebben. Dat betekent dat uitgeefmediabedrijven – en merken – hun online marketingmix daarop moeten aanpassen. Daarbij maakt het niet uit of je aan het begin staat van online marketing of al ver bent gevorderd: deze bijeenkomst maakt duidelijk waar je ambitieniveau in 2021 moet liggen. Maar dan moet je wel weten wat de toepassingsmogelijkheden zijn van de nieuwe technieken en een eerste ervaring opdoen met de werking ervan in de marketingcommunicatiemix.
Laat je deze dag inspireren door veel voorbeelden en ga hands-on aan de slag met marcom 2021! Tijdens elk onderdeel ga je aan de slag met interactieve, praktische toepassingen.
Na deze bijeenkomst:
- weet je welke trends gaan doorbreken in de marcom;
- weet je welke impact web 5.0 heeft en krijgt binnen de marcom;
- begrijp je de impact ervan voor jouw huidige en toekomstige marketingmix;
- heb je inzicht gekregen in hoe je next steps eruit zouden kunnen zien;
- heb je kennisgemaakt met de integratie van recente technische middelen in je marketingmix;
- ontvang je een exemplaar van het Handboek Online Marketing 6 ter waarde van € 57,50.
Praktische informatie
Datum | 17 december 2020 |
Tijd | 09:30 – 17:00 |
Locatie | De Mediafederatie, Hogehilweg 6, 1101 CC Amsterdam |