Magazine Media Café: de kracht van live
Op maandag 12 november 2018 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Er is bijna geen magazine meer zonder eigen event; sommige titels organiseren al jaren met succes een dergelijke merkextensie, andere broeden op de mogelijkheden, maar zien nog tegen de organisatie op. Als je het goed aanpakt, is het een interessant verdienmodel, zowel kwantitatief (ticketing en bijdragen van adverteerders) als kwalitatief (versterking relatie met lezersdoelgroep).
Maar er komen wel wat andere competenties bij kijken dan voor het produceren van een magazine. Met bijdragen van Mark Miedema (Events Director Sanoma), Norbert Mirani (Independent Corporate Strategist), New Scientist-hoofdredacteur Jim Jansen (Het Gala van de Wetenschap), Matthieu van der Heiden (Commercial Director ONE Business) en Bob Timmerman (Product Area Lead voor Mass Retail and Personal Banking ING Nederland).
Praktische informatie
Datum | 12 november 2018 |
Aanvang | 15.30 uur inloop, 16.00 uur start programma |
Locatie | De Balie |
Duur | ca. 2,5 uur inclusief borrel |
De toegang is gratis, maar aanmelding via het online formulier is verplicht. Je bent welkom vanaf 15:30 (inloop zaal). Het programma duurt tot 17:30. Daarna biedt de COP (Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften) je een borrel aan.