NUV Academy_gratis voor leden MMA

GRATIS DEELNAME NUV Academy ‘De kracht van data II’

Inspiratiebijeenkomst Business en contentoptimalisatie met data.

Personalisatie en relevantie van content staan bovenaan in de strategie van uitgeefmedia. Tijdens deze bijeenkomst laten we ons inspireren door een mix van praktijkervaringen van uitgevers. Uitgevers die zich onderscheiden door content- en marketingstrategieën op data te baseren, al dan niet in opdracht van commerciële partners. Hoe doen zij dat? Welke doelen streven zij na en wat is hun datastrategie? Wat is de impact op de organisatie, op processen en welke tools gebruiken zij om relevante content- en marketingproposities te realiseren? Diverse praktijkcases geven inzicht in strategie, aanpak, keuzes, resultaten, succes- en faalfactoren.

Medewerkers van MVW- en/of MMA-lidbedrijven krijgen deze bijeenkomst aangeboden door hun branchevereniging!

PRAKTISCH
Voor wie?
Directies, management, product-, marketing-, account- en salesmanagers, uitgevers en (hoofd) redacteuren die data gedreven uitgeefmodellen willen invoeren of verbeteren
Wanneer?
maandag 7 november 2016
Locatie?
Nederlands Uitgeversverbond, Amsterdam

Bekijk het volledige programma

PROGRAMMA

13.00 uur Ontvangst en registratie
13.30 uur
LexisNexis: leverancier van data-informatie – Yvette Turlings, Strategy Manager LexisNexis
14.00 uur
Data als kerncompetentie van The Economist Group – Stephane Pere, Chief Data Officer The Economist Group
14.45 uur Pauze
15.10 uur
Win-win met data bij de ANWB – Lieneke Roos, manager e-content en Saskia Bax, senior marketeer ANWB media
15.40 uur
Geld verdienen met big data! – Ewout Vis, manager Marketing Intelligence & Big Data en manager Subscription Sales a.i. bij Sanoma
16.30 uur Plenaire discussie
17.00 uur Napraten met een drankje en een hapje

INFORMATIE
Voor meer informatie neem je contact op met Nineke van Dalen, telefoon 020 – 430 91 54

Inschrijfformulier

Deel dit artikel