Exclusief voor MMA leden: presentatie NMO en de magazinemerken

Op 15 april jl. vond de launch van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) plaats: het nieuwe geïntegreerde mediabereiksonderzoek is een feit. Het bereik van televisie, radio, print en online wordt vernieuwd en gaat op termijn de huidige standaarden vervangen. Elk afzonderlijk bereiksonderzoek wordt daarbij sterk verbeterd. De crossmediale opzet van het nieuwe onderzoek is een wereldprimeur. Nog niet eerder worden genoemde mediakanalen gezamenlijk gemeten en gerapporteerd. Maar wat brengt het nieuwe bereiksonderzoek de magazinemerken?

In het kader van de MMA Algemene Ledenvergadering nodigen wij alle medewerkers van MMA lidbedrijven van harte uit voor het openbare deel van deze vergadering op maandag 14 juni a.s. Deze bijeenkomst staat in het teken van de specifieke gevolgen van het print- en online bereiksonderzoek binnen NMO voor de magazinemerken van de MMA-leden. Met een exclusieve en compacte presentatie (45 minuten) informeren Karin Schut (directeur NOBO/online onderzoek) en Irena Petric (directeur NOM/print onderzoek) je over wat het nieuwe onderzoek de magazinemerken brengt en op welke wijze de onderzoeksresultaten straks kunnen worden ingezet. Welke voordelen biedt de gecombineerde rapportage van print en online bereiksonderzoek voor magazinemerken? Hoe kunnen we straks in de praktijk met de onderzoeksresultaten aan de slag?

Kortom, een must voor iedereen die bij de print en/of online kant van magazinemerken is betrokken. Vanuit alle geledingen: marketing, redactie, sales etc.

Meld je aan en ontvang de MS Teamslink
De online presentatie vindt plaats via MS Teams en staat gepland 14 juni 2021, van 16.30 uur tot 17.15 uur. Na aanmelding via onderstaande button ontvang je op een later tijdstip de MS Teamslink om deel te nemen aan de presentatie.

Aanmelden

Let op: deze presentatie is uitsluitend toegankelijk voor leden van de Magazine Media Associatie (MMA).

Deel dit artikel