Adformatie Connects Live #8: Hoe slaan bureaus zich door de crisis heen?
Kijk donderdag 28 mei om 16.30 uur de achtste aflevering van Adformatie Connects live met als onderwerp: ‘Hoe slaan bureaus zich door de crisis heen?’
Wat zijn de beste overlevingsstrategieën? Kostenbeheersing, organisatie aanpassen, maar ook: hoe kan je nog groeien? Hoe pas je je dienstverlening aan en zorg je dat opdrachtgevers effectieve campagnes blijven maken?
We praten erover met:
– Dick van der Lecq (managing director DDB Unlimited)
– Sonja Loth (managing director Social.Inc)
– Dimi Albers (global ceo Dept)
De column wordt deze week verzorgd door Kirsten Andres (voorzitter NIMA).
De livestream is vanaf 16.30 uur te volgen via onderstaande button. Meepraten kan via #adfoconnects
LIVESTREAM Adformatie Connects Live
Over Adformatie Connects Live
Wekelijks, op donderdagmiddag, maakt Adformatie live vanuit Capital C een live talkshow met de experts uit de wereld van media, marketing en communicatie. In een klein half uur wordt het vak bijgepraat over de impact van recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan. Het nieuwe initiatief wordt breed door de branche gedragen; VEA, IAB Nederland, MWG, NIMA, PMA, MMA, bvA, IDEA, Logeion en DDA werken mee om Adformatie Connects live de komende weken samen met de industry leaders tot een succes te maken.
Er zijn genoeg actualiteitenprogramma’s die ingaan over de ontwikkelingen rondom corona, er is maar een programma over de impact op marketing & communicatie en dat is Adformatie Connects live. Dagelijks maakt Adformatie onder de naam Adformatie Connects Daily video-interviews over actuele onderwerpen. Experts gaan in gesprek over het laatste marcom en medianieuws en duiken de diepte in op een thema. De presentatie is in handen van de redactie van Adformatie.
Adformatie Connect Live #7: Krater die crisis in eventbranche slaat
Bekijk hier Adformatie Connects Live #7 met Marijke Smallegange (head of digital marketing, communication & Commerce Rijksmuseum), Imre van Leeuwen (directeur Dutch Grand Prix & SportVibes, voorzitter Sponsorringen) en Mark Versteegen (head of sponsorship KPN).
Adformatie Connect Live #6: Consumentengedrag in crisistijd
Bekijk hier Adformatie Connects Live #6 terug met Maurine Alma (CMO TakeAway), Joris Beckers (founder Picnic) en Aljan de Boer (Trendsactive). Columnist Jordi van de Bovenkamp (creative director MediaMonks) geeft zijn vlijmscherpe visie op de ontwikkelingen in de markt.
Adformatie Connect Live #5: Leiderschap & Interne communicatie
Bekijk hier Adformatie Connects Live #5 terug met Marion Koopman (ceo Greenhouse, voorzitter VEA), Tex Gunning (ceo Leaseplan) en Tim van der Zanden (director global communication Heineken). Columnist Ruud de Langen (chief creative officer Talpa) geeft zijn vlijmscherpe visie op de ontwikkelingen in de markt.
Adformatie Connect Live #4: Innoveren in crisistijd
Bekijk hier Adformatie Connects Live #4 terug met Ron Vrijmoet (DEUS), Jeroen van Erp (TU Delft/Frabrique) en Ben van der Burg (Triple). Columnist en crisis communicatie-expert Paul Stamsnijder geeft zijn visie op het optreden van de minister-president en minister de Jonge.
Adformatie Connects Live #3: Adverteren, wanneer kunnen we weer?
Bekijk hier Adformatie Connects Live #3 terug met Brenda Smith (AS Watson/Kruidvat), Martin de Boer (Corendon Hotels) en Edgar Molenaars (KPMG) praten over deze vragen en de nieuwe dilemma’s die bij deze crisis komen kijken. Columnist David Snellenberg geeft zijn scherpe visie op de gevolgen van de lockdown op het reclamevak en merken.
Adformatie Connects Live #2: CRISISGEDRAG
Bekijk hier Adformatie Connects Live #2 terug met Met Hans Nijenhuis (hoofdredacteur AD), communicatie-expert Charles Huijskens (Huijskens Communicatie) en wetenschapper Toni van der Meer (UvA) praten we over de invloed van media op gedrag in deze coronacrisis en de nieuwe dynamiek in de driehoek bestuur, communicatie en media.
Adformatie Connects Live #1: de impact van COVID-19 op de marketing en communicatie
Bekijk hier Adformatie Connects Live #1 terug met Anita Lotten (Wunderman Thompson), Joanny Lijbers (Unilever), Victor Knaap (MediaMonks) over WTF is happening?! Hoe lang duurt het en (hoe) komen we er doorheen?