Adformatie Connects Live #4: Innoveren in crisistijd
Kijk donderdag 23 april om 16.30 uur de vierde aflevering van Adformatie Connects live over innoveren in crisistijd én corona-apps.
Veel organisaties lijken juist nu in staat digitale producten en diensten te kunnen realiseren. De overheid wil ook graag technologie inzetten om de verspreiding van het coronavirus tegen te en struikelde door de snelheid een beetje over z’n eigen benen. Wordt onder druk alles vloeibaar en versnelt digitale innovatie deze periode? Of komt door de economische crisis uiteindelijk toch een rem op innovatie, omdat het realiseren van goede digitale producten en diensten nu eenmaal tijd nodig heeft? We praten erover met:
– Ron Vrijmoet (DEUS), deelnemer aan de appathon van afgelopen weekend
– Jeroen van Erp (TU Delft/Frabrique)
– Ben van der Burg (Triple)
Columnist en crisis communicatie-expert Paul Stamsnijder geeft zijn visie op het optreden van de minister-president en minister de Jonge.
De livestream is vanaf 16.30 uur te volgen via onderstaande button. Meepraten kan via #adfoconnects
LIVESTREAM Adformatie Connects Live
Over Adformatie Connects Live
Wekelijks, op donderdagmiddag, maakt Adformatie live vanuit Capital C een live talkshow met de experts uit de wereld van media, marketing en communicatie. In een klein half uur wordt het vak bijgepraat over de impact van recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan. Het nieuwe initiatief wordt breed door de branche gedragen; VEA, IAB Nederland, MWG, NIMA, PMA, MMA, bvA, IDEA, Logeion en DDA werken mee om Adformatie Connects live de komende weken samen met de industry leaders tot een succes te maken.
Er zijn genoeg actualiteitenprogramma’s die ingaan over de ontwikkelingen rondom corona, er is maar een programma over de impact op marketing & communicatie en dat is Adformatie Connects live. Dagelijks maakt Adformatie onder de naam Adformatie Connects Daily video-interviews over actuele onderwerpen. Experts gaan in gesprek over het laatste marcom en medianieuws en duiken de diepte in op een thema. De presentatie is in handen van de redactie van Adformatie.
Adformatie Connects Live #3: ‘Adverteren, wanneer kunnen we weer?’
Bekijk hier Adformatie Connects Live #3 terug met Brenda Smith (AS Watson/Kruidvat), Martin de Boer (Corendon Hotels) en Edgar Molenaars (KPMG) praten over deze vragen en de nieuwe dilemma’s die bij deze crisis komen kijken. Columnist David Snellenberg geeft zijn scherpe visie op de gevolgen van de lockdown op het reclamevak en merken.
Adformatie Connects Live #2: CRISISGEDRAG
Bekijk hier Adformatie Connects Live #2 terug met Met Hans Nijenhuis (hoofdredacteur AD), communicatie-expert Charles Huijskens (Huijskens Communicatie) en wetenschapper Toni van der Meer (UvA) praten we over de invloed van media op gedrag in deze coronacrisis en de nieuwe dynamiek in de driehoek bestuur, communicatie en media.
Adformatie Connects Live #1: de impact van COVID-19 op de marketing en communicatie
Bekijk hier Adformatie Connects Live #1 terug met Anita Lotten (Wunderman Thompson), Joanny Lijbers (Unilever), Victor Knaap (MediaMonks) over WTF is happening?! Hoe lang duurt het en (hoe) komen we er doorheen?