
MMA en Bakkie Media lanceren nieuwe podcastreeks rond De Mercurs
Voor en na de uitreiking van de Mercurs – de belangrijkste magazine vakprijzen – belichten 7 toonaangevende hoofdredacteuren en winnaars hun visie, inspirerende verhalen en ambities over magazinepublishing.
Na het succes van de zomerreeks ‘Bakkie Media met Smaakmakers’ slaan de Magazine Media Associatie (MMA) en de populaire podcast Bakkie Media opnieuw de handen ineen. Vanaf maandag 10 november start een nieuwe serie gesprekken met hoofdredacteuren én winnaars van De Mercurs. De prijzen worden dit jaar uitgereikt op 20 november in Studio21 in Hilversum.
De nieuwe podcastreeks bestaat uit twee delen:
Voor de uitreiking van de Mercurs: drie gesprekken met Guido den Aantrekker (managing director entertainment DPG Media), Hella Hueck (hoofdredacteur EW Magazine) en Bram Mullink (hoofdredacteur Quest en National Geographic).
Na de uitreiking van de Mercurs: vier bonusafleveringen met verschillende winnaars in de categorieën BeLOFte van het Jaar, Partnership van het Jaar, Innovatie van het Jaar, Magazine Mediamerk van het Jaar en Redactieteam van het Jaar.
De Mercurs zetten ieder jaar de toon in onze branche. Met deze podcastreeks laten we horen welke passie, visie en creativiteit er in ons vak schuilgaan. De gasten vertellen hoe zij in deze snel veranderende magazinemarkt succesvol zijn én blijven.
– Harriët Schrier, directeur MMA
Wat mij raakt is hoe openhartig onze gasten zijn en wat ze met ons willen delen. Van persoonlijke uitdagingen tot creatieve ‘wins’, dat levert telkens weer mooie gesprekken en verrassende inzichten op.
– Thijs van Dijk, Bakkie Media
Iedereen verdient het om terug te blikken en vooruit te kijken op ons mooie vak. Deze reeks geeft ons én de luisteraar die kans en het levert een flinke dosis inspiratie op.
– Daniel Kok, Bakkie Media
De eerste drie afleveringen zijn vanaf 10 november te beluisteren via alle bekende podcastplatformen en ook terug te vinden op bakkiemedia.nl en mma.nl en na de uitreiking van de Mercurs op 20 november komen er wekelijks nieuwe afleveringen live.