
Bakkie Media met…Kelly Staa (Cosmopolitan)
Hoe zorg je ervoor dat je als mediamerk relevant bent en blijft bij Generatie Z?
In deze zesde aflevering van ‘Bakkie Media met Smaakmakers’ spreken we met Kelly Staa, de hoofdredacteur van Cosmopolitan, hét merk voor de Gen Z doelgroep.
Hoe is zij er samen met haar team in geslaagd om het merk digitaal te transformeren, met het magazine als belangrijk visitekaartje?
Kelly vertelt ons hoe zij het marketingvak heeft geleerd via ‘The School of TikTok’ en waarom fun en entertainment essentieel zijn in alles wat Cosmopolitan als merk biedt aan haar community.
Ze neemt ons mee in de trends die je de komende tijd niet mag missen wanneer jij je gaat richten op de Gen Z doelgroep. o.a. ‘Foodification’ maar ook ‘De-Clubification’ komen voorbij.
Kelly vertelt hoe zij wordt geïnspireerd door merken als, Loewe, Jacquemus en Nada Merrachi en welke lessen zij heeft geleerd van de oud-hoofdredacteur van ELLE: Anke de Jong.
Start Cosmopolitan binnenkort haar eigen juice channel?