Mediamerk LINDA. terug als lid van de MMA: “Een waardevolle toevoeging aan de branchevereniging”

LINDA. keert per 1 januari 2025 terug als lid van de Magazine Media Associatie (MMA). De crossmediale uitgeverij, die bestaat uit de merken LINDA., LINDA.meiden en Vogue.nl, beëindigde in 2020 haar lidmaatschap bij de MMA na de verkoop van de uitgeverij aan Talpa Network.

“We zijn blij dat LINDA. weer deel uitmaakt van de MMA,” zegt Erwin van Luit, voorzitter van de MMA. “Als een toonaangevende speler in de Nederlandse magazine medialandschap dragen zij bij aan de diversiteit en de dynamiek van de sector. Hun terugkeer is een bevestiging van het belang van onze brancheorganisatie. We kijken ernaar uit om samen te werken en de sector verder te ontwikkelen.”

 Louise van Nispen, managing director LINDA.: “LINDA. is één van Nederlands grootste mediamerken en koploper in de digitale transformatie. We vinden het belangrijk de MMA te ondersteunen, zeker in een tijd waarin de magazinemarkt onder druk staat en we als branche continu moeten innoveren en vernieuwen om toekomstbestendig te blijven. Wij leveren daar graag een bijdrage aan.”

 Over de MMA
De Magazine Media Associatie (MMA) is de brancheorganisatie die de belangen behartigt van aangesloten magazine mediabedrijven. De MMA zet zich in voor een gezond en toekomstbestendig magazine medialandschap waarin de merken van de leden floreren en zich vernieuwen.

Over LINDA.
LINDA. is een toonaangevend crossmedia bedrijf dat bestaat uit de merken LINDA., LINDA.meiden en Vogue.nl. Met LINDA.nl (4,5 miljoen gebruikers), de social kanalen (totaal ruim 1,5 miljoen volgers/likes) en de magazines LINDA., LINDA.meiden en LINDA.loves, is LINDA. het grootste vrouwen mediamerk in de doelgroep vrouwen 25-55 jaar. LINDA. maakt onderdeel uit van Talpa Network.

 

Deel dit artikel