Inspiratiedag voor MMA-Leden – 17 oktober – Aristo Meeting Center Amsterdam

In samenwerking met de Mediafederatie Academy en de internationale magazine organiatie FIPP biedt de MMA haar leden donderdag 17 oktober een inspiratiedag aan met een zeer gevarieerd programma met nationale en internationale sprekers.

In de ochtend verzorgt de Mediafederatie Academy de inspiratiesessie ‘Future proof uitgeven’. Gebruik je kennis, kunde of content voor een transitie naar een andere markt, een spin-off, branded content, een line-extension, een andere vorm of een andere doelgroep. Laat je inspireren door vakgenoten. Leer van hun praktijkervaringen en wissel kennis uit over future proof uitgeven met Jorien Castelein (algemeen directeur en oprichter van Blink) en Miranda Righarts (Head of Marketing bij &C Media).

Zie hier het ochtendprogramma Future Proof Uitgeven in samenwerking met De Mediafederatie Academy. En meld je hier aan.

In de middag is er FIPP Insider Amsterdam met als thema ‘Always audience first’ met o.a. Peter Houston (co-host of the Media Voices podcast and publisher of The Grub Street Journal),  Steve Price (Independent Consultant, Business Partner at Atlas), Irene Smit (Creative Director Flow Magazine & Editor in Chief Psychologie Magazine) en Marc Bongers (Director B2C and Innovation, Roularta Media Group) als sprekers.

Zie hier het middagprogramma in samenwerking met FIPP. En meld je hier aan.

De toegang voor beide sessies (inclusief lunch) is geheel gratis voor MMA-leden. Het is ook mogelijk om uitsluitend het ochtend- of middagprogramma bij te wonen. De locatie is het Aristo meeting center Amsterdam, Teleportboulevard 100. Goed bereikbaar met het OV, want gelegen naast het Station Sloterdijk.

Deze dag wil je zeker niet missen! Meld je snel aan want het aantal plaatsen is beperkt. Als je de hele dag wilt bijwonen dien je je voor de ochtend- en middagsessie afzonderlijk aan te melden. De middagsessie is inclusief lunch en borrel. We hopen je 17 oktober te mogen begroeten!

     

 

Deel dit artikel