Nog niet ingezonden voor de Mercurs? Stuur nú je allerbeste werk in!
Je hebt nog drie dagen om voor de Mercurs in te zenden! Twee jury’s beoordelen in totaal vijf categorieën en delen zeven Mercurs uit.
Dit jaar selecteert de jury voor Magazine Mediamerk maar liefst drie winnaars, die er met goud, zilver of brons vandoor gaan. En voor deze prijs komt ieder magazinemerk in aanmerking: groot of klein, general of special interest, als de prestaties redactioneel en commercieel uitstekend zijn, maak je nu meer kans dan ooit. Het winnen van de BeLOFte van het Jaar geeft een boost aan je carrière en je ontvangt ook nog eens € 2.500 van het Lucas-Ooms Fonds voor persoonlijke ontwikkeling. Teamprestaties worden bekroond met een Mercur Redactieteam. Deze nieuwe Mercur is er voor het excellente team dat nét dat beetje extra magie heeft en grote indruk maakt in het vak, bij de doelgroep en natuurlijk in de eigen organisatie. Wie weet sta jij straks met al jouw collega’s in de spotlights.
Creativiteit, innovatie én resultaat
Magazinemerken zijn meesters in het ontwikkelen van creatieve en succesvolle commerciële samenwerkingen met een of meer andere merken. Vandaar dat de Mercur Partnership van het Jaar zo’n diverse categorie is die elke editie groeit. De mogelijkheden zijn eindeloos: branded content, specials, events, actie, etc. De jury beoordeelt op creativiteit, kwaliteit, originaliteit en natuurlijk de behaalde resultaten.
Last but not least: de categorie Innovatie van het Jaar. Denk hierbij aan lanceringen, nieuwe producten, innovatief gebruik van data, nieuwe verdienmodellen of een strategisch, duurzaam idee voor de lange termijn. Alles om het bereik en de invloed van je magazinemerk onder de bestaande of een nieuwe doelgroep te vergroten. Kom maar op met die inspirerende, nieuwe of zelfs baanbrekende ideeën!
Deadline inzenden as donderdag 5 september 17:00 uur.
De nominaties worden 3 oktober bekendgemaakt en de winnaars staan dinsdag 19 november op het podium van Theater Amsterdam.