Mercur-jury kijkt uit naar Innovaties & Partnerships
Een Mercur jury, onder aanvoering van Maiko Valentijn (GroupM), buigt zich over twee bijzondere categorieën: Innovatie van het Jaar en Partnership van het Jaar. Een van de meest verrassende categorieën is zeker de Mercur Partnership van het Jaar. Ongelofelijk hoeveel pareltjes er bij de vorige edities werden ingezonden. Succesvolle commerciële samenwerkingen tussen een magazine mediamerk en andere (retail) merken komen hiervoor in aanmerking. Denk hierbij aan branded content, specials, events en acties. Creativiteit, kwaliteit, originaliteit en natuurlijk de behaalde resultaten voor de beide partijen tellen mee bij de beoordeling. Het was de afgelopen jaren moeilijk kiezen voor de jury’s en hopelijk ook dit jaar weer.
Sterke nieuwe ideeën
Hoe vergroot je het bereik en de invloed van je magazinemerk onder de bestaande of een nieuwe doelgroep? Uiteraard met innovaties. De jury kijkt uit naar creatieve en succesvolle inzendingen. Voor de categorie Mercur Innovatie van het Jaar kan dat van alles zijn: lanceringen, nieuwe producten, innovatief gebruik van data, nieuwe verdienmodellen of een strategisch, duurzaam idee voor de lange termijn. Kom maar op met al die inspirerende nieuwe ideeën!
Zend nú in op mercurs.nl, de deadline is donderdag 5 september a.s. De jury kijkt uit naar jullie inzendingen!