MMA Roundtable sessie: data driven marketing
Dinsdagmiddag 18 april 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) de tweede editie van de MMA Expert Roundtables, exclusieve bijeenkomsten voor wisselende bloedgroepen in de uitgeverijbranche. Deze editie staat geheel in het teken van ‘data driven marketing’. Data driven marketing helpt uitgevers om beter inzicht te krijgen in hun doelgroep en deze effectiever te benaderen.
Marc Bongers, Transformation Officer van Roularta Media Group deelt zijn ervaringen. Hoe kun je winst maken door het gebruik van data driven marketingtechnieken? Hoe kan data het beste worden ingezet? Hoe richt je de organisatie daar op in? Welke cases zijn hierover bekend? Uiteraard is er ruimte voor vragen en discussie én een netwerkborrel na afloop van de sessie.
Deelname is exclusief voorbehouden aan marketeers/data-experts en CEO’s die werkzaam zijn bij MMA-lidbedrijven, Wij nodigen jou van harte uit hierbij aanwezig te zijn.
Aanmelden
Aanmelden voor deze bijeenkomst kan door een mail te sturen naar h.schrier@mma.nl. Aan deelname aan de MMA Expert Roundtable zijn geen kosten verbonden.
Graag tot ziens op 18 april!
Heb je collega’s voor wie deze bijeenkomst ook interessant is? Stuur deze uitnodiging dan door. We kijken uit naar je/jullie komst!
Prakische informatie
Datum: dinsdag 18 april 2023
Start: 15:30 uur
Einde: 17:00 uur (met aansluitend netwerkborrel)
Locatie: Roularta Media Nederland
Adres: Spaklerweg 53, Duivendrecht
Parkeren: gratis op eigen parkeerterrein