Media Unscripted: een nieuwe wereldwijde industrie podcast gelanceerd

De internationale magazine media organisatie FIPP heeft een nieuwe podcast gelanceerd: Media Unscripted. In deze podcast worden onderwerpen uit alle mediasectoren met marktleiders uit verschillende markten over de hele wereld besproken.

Gastsprekers geven inzichten in hun passies, meningen, persoonlijke ervaringen en ze delen waarom ze precies doen wat ze vandaag doen. De podcast geeft op zoveel mogelijk verschillende manieren inzichten over en voor de mediaindustrie.

In de eerste aflevering is Aarthi Ramamurthy, hoofd International voor Clubhouse, te gast. De audio-only app beleefde een enorme groei tijdens de van wereldwijde lockdown en ontving op een gegeven moment zelfs een waardering van US $4 miljard.

De volgende aflevering staat gepland op 22 december a.s. Die aflevering bevat een interview met Katie Vanneck-Smith, medeoprichter en uitgever bij Tortoise Media. Zij is verantwoordelijk voor de lancering van de eerste Britse nieuws paywall bij The Times.

Media Unscripted wordt in tweewekelijkse afleveringen op alle platforms uitgebracht en je kunt de eerste podcast op Spotify hier beluisteren.

Bron: FIPP

Deel dit artikel