Binnenkort eerste publicatie NMO Print & Merken Monitor (NPMM)
In december zullen voor de eerste keer de resultaten van het nieuwe bereiksonderzoek NMO gepubliceerd worden in de NMO Print & Merken Monitor (NPMM).
Het NPMM 2021-III bevat NOM printdata (printbereik) over de periode Q3 2020 t/m Q2 2021, NOBO digitale data (digitaal bereik) over de periode Q2 2021 en geintegreerde mediamerken data (print + digitaal bereik). In deze publicatie is voor het eerst 1 kwartaal meegenomen met de koppeling van vernieuwde Ipsos data aan GfK data (3 kwartalen). In de navolgende publicaties zal de verdere overgang van GfK data naar Ipsos data plaatsvinden.
Rondom de publicatie van het nieuwe onderzoek zal extra informatie worden gegeven via Q&As (wat zijn verschillen met voorheen) en zal er een presentatie worden ingepland voor MMA-leden over het nieuwe onderzoek en de nieuwe publicatie. Vanuit MMA zal t.z.t. een uitnodiging worden verstuurd.
Meer achtergrondinformatie over het NMO onderzoek is hier te vinden.