Bestel nu het gratis ‘Imprintant’ magazine van Senefelder Misset
Het Senefelder Misset Seminar, met als thema ‘De comeback van print’, kon helaas niet plaatsvinden. Om je toch bij te praten over ontwikkelingen in de grafische industrie, heeft Senefelder Misset een gratis magazine gemaakt. Alle zes sprekers en de dagvoorzitter van het seminar zijn geïnterviewd en hun interessante verhalen gebundeld in ‘Imprintant’.
Zo vertelt Sara van Gorp, dagvoorzitter en Creative Director bij DPG Media Magazines, over de kracht en de toekomst van het papieren medium. Hilmar Mulder en Carola Maassen van den Brink, resp. hoofdredacteur Libelle en marketing director Libelle en Margriet, wijden uit over het geheim achter het jarenlange succes van ’s lands bekendste vrouwenweekblad. Printgoeroe Ulbe Jelluma van Print Power Europe laat zien welk enorm potentieel er nog ligt voor de grafische industrie. Ashja Bosboom, uitgever bij Scala, neemt ons mee in de wereld van het community denken en Nancy Detrixhe van Magazine Media Associatie ziet dat de perceptie van bureaus en adverteerders over de werking van magazines niet matcht met de realiteit. Trendwatcher Sander Duivestein voorspelt een vierde mediarevolutie – of zitten we er al middenin?
Imprintant GRATIS ontvangen?
Wil jij deze speciale uitgave van Imprintant ook ontvangen? Laat dan op de website van Senefelder Misset je adresgegevens achter.