PostNL Gouden Sponsor Mercur Partnership
Succesvolle samenwerkingen tussen magazinemerken en andere merken, worden bekroond met een PostNL Mercur Partnership van het Jaar. De jury van de vorige editie was eensgezind: “In deze categorie zie je de superkracht van magazinemerken in samenwerking met adverteerders. Een ijzersterk businessmodel.”
PostNL sponsort opnieuw deze Mercur. Marieke Schoon – van der Loop, marketingmanager bij PostNL neemt deel aan de jury en reikt op 10 december de Mercur in deze categorie uit. Marieke: “Voor PostNL is het van grote waarde om te participeren in de Mercurs. Uitgeverijen zijn een waardevolle schakel als het gaat om verbinding maken. Juist nu is dat belangrijker dan ooit. PostNL voelt zich bovendien sterk verbonden met het thema partnership. Merken en magazines zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Het gedachtegoed dat zij willen uitdragen, bezorgen wij bij de lezers thuis. Het is mooi om daar onderdeel van te mogen zijn. Samen zorgen we voor synergie en het bereiken van commerciële doelstellingen. Als partner in de bezorging en het verwerven van nieuwe abonnees. Ook daarvoor ligt een belangrijke sleutel bij de brievenbus. En partnership gaat natuurlijk twee kanten op, want de bladen zijn ook onze partners als het gaat om adverteren en bereik creëren voor onze boodschap richting onze doelgroepen.”
Succesvolle samenwerking? Stuur in!
Heeft jouw magazinemerk het afgelopen jaar ook een creatieve, bijzondere en succesvolle samenwerking gerealiseerd? Stuur in en wie weet winnen jullie de derde PostNL Mercur Partnership van het Jaar!