MMA steunt Adformatie Connects
‘Collectieve positieve initiatieven in de media industrie moeten, zeker in deze tijd, worden ondersteund’, is de mening van MMA-voorzitter Luc van Os.
Vandaar dat de MMA heeft besloten een bijdrage te leveren aan het initiatief van Adformatie om wekelijks een live talkshow te maken met experts uit de wereld van media, marketing en communicatie. In Adformatie Connects komen industry leaders over de impact van de coronacrisis op het marketing- en communicatie-vak praten. Wekelijks, op donderdagmiddag, maakt Adformatie vanuit Capital C een live talkshow met de experts uit de wereld van media, marketing en communicatie. In een klein half uur wordt het vak bijgepraat over de impact van recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan.
Er zijn genoeg actualiteitenprogramma’s die ingaan over de ontwikkelingen rondom COVID-19, Adformatie Connects gaat over de impact op de marketing en communicatie. Drie gasten gaan in gesprek over het laatste marcom en medianieuws en duiken de diepte in op een thema. De presentatie is in handen van de redactie van Adformatie.
Aflevering 1: vrijdag 3 april 2020
In de eerste uitzending gingen Anita Lotten (Wunderman Thompson), Joanny Lijbers (Unilever) en Victor Knaap (MediaMonks) in gesprek over de eerste weken van Nederland in coronatijd. What happened? Hoe lang duurt het en (hoe) komen we er doorheen?
Uitzending 2: vrijdag 10 april 16:30
Donderdag 9 april om 16.30 uur is er weer een nieuwe uitzending van Adformatie Connects live over de invloed van media op gedrag, met onder meer Hans Nijenhuis (hoofdredacteur AD).
De livestream is elke donderdag vanaf 16.30 uur te volgen via deze pagina. Meepraten kan via #adfoconnects