Het verslag van Magazine Media Café is nu beschikbaar!
Een editie van Magazine Media Café over influencer marketing.
Magazines zagen influencers lang als een bedreiging: ze zouden aan hun stoelpoten zagen, hun autoriteit ondergraven en hun publiek stelen met concurrerende content. Maar de aanvankelijke argwaan is tegenwoordig 180 graden gedraaid; magazines omarmen influencers om jonge nieuwe doelgroepen te bereiken en adverteerders interessante opties te bieden. Maar hoe maak je die samenwerking tot een succes? Welke influencers passen het beste bij je merk en hoe zet je ze in?
Magazine Media Café liet influencer Xelly Cabau van Kasbergen, expert Emilie Tabor (Influencer Marketing Agency), hoofdredacteur Milou Turpijn (Women’s Health) en startup Lucien Luijkx (Hulc) aan het woord. Zij deelden al hun ins & outs op het gebied van influencer marketing met het publiek.
Het verslag is aangevuld met foto’s en videoquotes van de sprekers.
Magazine Media Café is een initiatief van de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP), waarin de Magazine Media Associatie (MMA), NVJ Academy en FLA zijn vertegenwoordigd.