Inspirerende MMA Ledenvergadering: ‘Van print only naar 360° media platforms’
De Algemene Ledenvergadering van MMA vond plaats op maandag 27 juni 2016, bij Standpaviljoen Plazand in Zandvoort.
Het programma bestond uit een besloten gedeelte (uitsluitend toegankelijk voor directieleden van MMA-ledenbedrijven) en een openbaar gedeelte dat bezocht is door uitgevers, (digitale) hoofdredacteuren en marketing managers van de MMA-ledenbedrijven.
Tijdens het openbare gedeelte stond het project ‘Van print only naar 360° media platforms’ centraal. Onder leiding van MMA-bestuurslid David Vink presenteerden vijf deskundigen op zeer inspirerende wijze hun visie op de nationale en internationale digitale transformatie:
- Barbara van der Veen (State of Mind): ‘Van tijdschriften naar magazine merken: 360° klantstrategie’
- Ard Siekerman (brand director Home Deco Sanoma): ‘VTwonen: the total shoppable experience through multiple touch points’, een presentatie over e-commerce
- Thijs van Veghel (hoofd digitale media VI): De 360° klantstrategie van VI, een presentatie over video
- Leon Heuts (hoofdredacteur van Filosofie Magazine): De 360° klantstrategie van Filosofie Magazine, een presentatie over events
- Carolien Vader (Bladendokter): ‘Het verslag van Digital Innovators Summit 2016: Media 2016 -2018’