LAATSTE KANS om je aan te melden voor ‘MEET THE MILLENNIALS’!
Het is duidelijk dat Millennials, geboren tussen 1980 en 2000, de komende jaren bepalend zijn in de maatschappij. We willen dan ook steeds meer over het gedrag van deze generatie weten. Millennials hebben ook een eigen wijze van mediaconsumptie. Wat kunnen de magazine media makers leren van deze generatie?
Onder leiding van TV-presentator en journalist Twan Huys organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) in samenwerking met de Hogeschool van Amsterdam een boeiende ontmoeting met vertegenwoordigers van de Millennial-generatie. Een panel van vijf jongeren neemt met Twan plaats op het podium. Vanuit de zaal zal het gesprek met hen worden aangegaan over de mediavoorkeuren van de doelgroep van de toekomst.
De discussie zal worden ingeleid door onderzoeksbureau Novio/DVJ Insights. Zij presenteren de kenmerken en interesses van de Millennial-generatie. Tevens wordt inzicht gegeven in de resultaten van een actueel – en speciaal voor dit event opgezet – onderzoek naar het mediagedrag van de Millennials.
De middag wordt afgesloten door Sjaak Hoogkamer, hoofdredacteur van Marketing Tribune. Hij zal de learnings van de discussie samenvatten en meteen vertalen naar de magazine mediapraktijk. Tijdens de borrel na afloop is er volop gelegenheid om met vakgenoten en Millennials van gedachten te wisselen.
Praktische informatie
Datum: dinsdag 31 mei 2016
Aanvang: 15.30 uur inloop, 16.00 uur start programma
Locatie: Hogeschool van Amsterdam
Het Wibauthuis, Wibautstraat 3b
1091 GH Amsterdam (parkeergelegenheid aanwezig)
Duur: ca. 2,5 uur inclusief borrel
Lid MMA? Meld je dan nu aan!
Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Het aantal plaatsen is beperkt, dus wacht niet te lang met een reactie!