CMA 2016

MMA leden in de prijzen bij Cross Media Awards 2016

Sanoma|SBS won de awards voor Cross Media Exploitant, voor Cross Media Man – Peter de Mönnink – en een Zilveren Cross Media Award voor de Waarom wachten case die Sanoma|SBS inzond samen met DELA, Ogilvy, Talpa en Radio 538. LINDA. is Cross Media Merk van het Jaar en LINDA.tv is Cross Media Innovatie van het Jaar. Glamour Health Challenge won een Zilveren Cross Media Case van het Jaar. De prijzen werden uitgereikt tijdens het Cross Media Diner 2016 in het Compagnietheater in Amsterdam.

CROSS MEDIA MAN VAN HET JAAR 2016

Peter de Mönnink – CEO Sanoma|SBS

De jury: “2015 is het jaar van Peter de Mönnink. Het is daarom ook dat hij juist nu deze prijs moet winnen. 2015 is het jaar geweest waarin Peter de Mönnink de crossmediale belofte die Sanoma|SBS in zich had, heeft waargemaakt. Peter de Mönnink heeft het verhaal maar hij laat het ook zien. Hij heeft met Sanoma|SBS een bedrijf te besturen dat grote problemen kende. De uitdagingen waren enorm en daarom is het juist extra knap dat hij resultaten heeft weten te boeken. Peter de Mönnink heeft Sanoma|SBS als organisatie in beweging gekregen. Dat ging niet zonder slag of stoot maar het was nodig. Hij deed wat hij moest doen en met succes.”

Het winnende case-interview met Peter de Mönnink

CROSS MEDIA CASE VAN HET JAAR 2016

Zilver | Glamour Health Challenge – Glamour | G+J Media
Zilver | Waarom wachten – Sanoma|SBS i.s.m. DELA, Ogilvy, Talpa en Radio 538

De Jury: “Een mooie ronde, goed gefaseerde crossmediale case, effectief doorvertaald naar passende platforms. Impactvolle content wordt hier met succes gepresenteerd; een salestoename van 63 procent is veelzeggend.”

De Waarom wachten? case

CROSS MEDIA EXPLOITANT VAN HET JAAR 2016

Sanoma|SBS

De Jury: “Sanoma |SBS toont aan dat het het mediagedrag van haar klanten snapt en maakt heel goed gebruik van wat er in huis is om hen te bereiken en te bedienen. Sanoma|SBS heeft in 2015 snel grote stappen gezet op crossmediaal gebied: de Champions League, vtwonen en LINDA.tv zijn hier sterke getuigen van. Sterk dat Sanoma|SBS het belang van data inziet.”

CROSS MEDIA MERK VAN HET JAAR 2016

LINDA.

CROSS MEDIA INNOVATIE VAN HET JAAR 2016

LINDA.tv

Alle overige winnaars!

Deel dit artikel