Lunch & Learn

Lunch & Learn

Retailers en magazine publishers: een gouden combinatie.

Regelmatig organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) kleinschalige, exclusieve lunchbijeenkomsten voor haar leden. De lunches bieden de gelegenheid het gesprek aan te gaan met experts van buiten onze branche. Wat kan deze expert jou meegeven om jouw business te verbeteren, inspiratie te bieden en jouw resultaten te laten groeien?

Met veel genoegen nodigen wij je uit voor de eerste Lunch & Learn-sessie van 2019 op donderdag 6 juni a.s. Onze gastsprekers zijn Marjolijn Meynen, directeur marketing en communicatie van De Bijenkorf & Thijs van Banning, algemeen directeur en aandeelhouder van Landmarkt Amsterdam en verdiende zijn retailsporen eerder bij Albert Heijn. Gespreksleider en retailexpert Rupert Parker Brady zal zijn kennis over de retailmarkt met ons delen. Centraal staat de samenwerking van magazine publishers met retailorganisaties: hoe kan deze zo origineel, creatief en succesvol mogelijk worden ingevuld? Waar is innovatie mogelijk, hoe kunnen deze partners samen een optimaal resultaat bereiken met out-of-the-box-ideeën?

Kom naar deze inspirerende bijeenkomst op een tot de verbeelding sprekende locatie: de Boardroom van De Bijenkorf in hartje Amsterdam, aan het Damrak!

Praktische informatie

Datum

Donderdag 6 juni 2019

Aanvang

12.00 uur

Locatie

Boardroom van De Bijenkorf Amsterdam

Parkeren

Q-Park De Bijenkorf 

Aanmelden

Vul het aanmeldformulier in
Let op: uitsluitend toegankelijk voor leden van de Magazine Media Associatie (MMA)!

Deel dit artikel