Webinar: Digitale abonnementen – best practices & succesfactoren’

In deze online bijeenkomst deelt een aantal uitgevers hun kennis over en ervaringen met digitale abonnementen vanuit verschillende perspectieven.

Vragen en onderwerpen die daarbij centraal staan zijn:

  • Wat bied je wel en wat niet? (bundeling)
  • Wat geef je vrij en wat zet je achter de betaalmuur? (prijsbeleid)
  • Hoe verkoop je het (werving) en hoe behoud je klanten (retentie)?
  • Welke experimenten zijn er gedaan, welke keuzes zijn gemaakt en waarom? (geleerde lessen)

We verdiepen interactief met elkaar op actuele uitgangspunten en casussen.

MMA subsidieert de deelname van MMA leden aan dit webinar (€ 350,- p.p.) volledig! Geef je dus snel op, het aantal beschikbare plaatsen is beperkt.

DOELGROEP
Iedereen die verantwoordelijk is voor digitale strategie, abonnementen, bundeling, prijsbeleid en (lezers)marketing in uitgeefmediabedrijven.

PROGRAMMA
09:00 – Online ‘inloop’ en welkom door programmamanager Wendy Woelders
09:15 – De beste aanbieding voor elke abonnee, door Chris Roest
10:05 – Pauze
10:20 – Van onbekende bezoekers naar betalende lezers – 5 tips (én valkuilen), door Elles Leijzer
11:10 – Pauze
11:25 – Best practices en geleerde lessen, onder leiding van Wendy Woelders
12:15 – Afsluiting programma

PRAKTISCHE INFORMATIE
Datum: 9 december 2021
Tijd: 09:00 – 12:30
Locatie: het betreft een online bijeenkomst via MS Teams

Kosten: MMA subsidieert deelname van MMA leden volledig*
*Annuleringsvoorwaarden

Meer informatie en aanmelden

Deel dit artikel