Dossier Coronavirus COVID-19
We snappen dat er nu als ondernemer, werkgever en werknemer veel op je afkomt. Bekijk hier wat je kunt doen en welke regelingen er voor magazinemediabedrijven zijn.
We snappen dat er nu als ondernemer, werkgever en werknemer veel op je afkomt. Bekijk hier wat je kunt doen en welke regelingen er voor magazinemediabedrijven zijn.
Grote groep online lezers voor magazinemerken.
Het aantal volgers van magazinemerken die actief zijn op TikTok is vanaf het tweede kwartaal 2020 opgenomen in de Social Media Monitor van de Magazine Media Associatie (MMA).
Magazines bieden adverteerders een passende en veilige omgeving
De Magazine Media Associatie (MMA) maakt vandaag bekend dat de uitreiking van de Mercurs dit jaar weer in december zal plaatsvinden. De RIVM-richtlijnen maken het grote event, waarbij jaarlijks ruim 750 personen aanwezig zijn, helaas niet mogelijk. De uitreiking zal daarom kleinschaliger van opzet zijn. ‘Na een inventarisatie van meningen…
De Nederlander is traditionele media de afgelopen jaren doelbewuster gaan gebruiken. Het tegengestelde gaat op voor social media die meer uit tijdverdrijf worden bekeken.
Bekijk donderdag 25 juni, om 16.30 uur de tiende aflevering van Adformatie Connects Live over over ‘the state of Dutch creativity’.
Op 7 juli a.s. om 14:00 uur presenteert onderzoeksbureau KANTAR de resultaten van het Mediabelevingsonderzoek 2020 in een webinar.
Na een intensieve lobby door de Magazine Media Associatie (MMA), in samenwerking met de Mediafederatie, heeft het RIVM besloten haar richtlijnen aan te passen en niet langer te adviseren om geen tijdschriften in wachtkamers en kapsalons neer te leggen.
Bekijk donderdag 11 juni, om 16.30 uur de negende aflevering van Adformatie Connects Live over wat de Black Lives Matter-beweging losmaakt binnen het communicatievak.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.