Nieuws

Innovation in Media World Report 2021 webinar

16-03-2021 15:00

VANMIDDAG 16 maart om 15:00 uur geven de auteurs van de welbekende en zeer gewaardeerde ‘Innovation in Media World Reports’ van FIPP, Juan Señor & John Wilpers, een gratis webinar naar aanleiding van de lancering van de editie van 2021.

Lees verder

Digital Innovators’ Summit 2021

09-03-2021 14:00 - 15:00
23-03-2021 14:00 - 15:00
06-04-2021 15:00 - 16:00
20-04-2021 15:00 - 16:00
04-05-2021 15:00 - 16:00

Als gevolg van de covid pandemie en de voortdurende reisbeperkingen zal dit jaar de FIPP/VDZ Digital Innovators’ Summit (DIS) niet zoals gebruikelijk in Berlijn plaatsvinden maar geheel online in de vorm van een vijfdaagse webinar-serie.

Lees verder

2020: een onvergetelijk jaar

Het jaar 2020 was in vele opzichten een onvergetelijk jaar. In het MMA Jaarverslag 2020 lees je hoe de brancheorganisatie in dit bijzondere jaar invulling heeft gegeven aan de belangenbehartiging en de activiteiten. 

Lees verder

Inschrijving voor SVDJ Accelerator Corporate 2021 geopend

Elk jaar organiseert het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek (SVDJ) de Accelerator Corporate, een programma waarbij teams van mediaorganisaties op zoek gaan naar een concrete innovatieve oplossing binnen de journalistiek. Voor de uitvoering van de experimenten is 750.000 euro subsidie beschikbaar gesteld. De inschrijving voor de 2021 editie is geopend voor…

Lees verder

Invoering avondklok en werk

In heel Nederland geldt vanaf zaterdag 23 januari a.s. een avondklok. Dat betekent dat iedereen tussen 21.00 uur ’s avonds en 04.30 uur ’s ochtends binnen moet blijven. Wie tijdens de avondklok voor het werk buiten moet zijn, heeft een ‘Werkgeversverklaring avondklok’ en een ‘Eigen verklaring avondklok’ nodig. 

Lees verder
Digitaal brein

MMA Kennisplatform: Opleidingen en Trend Updates

Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.

Lees verder