NIEUW: MMA gedragscode mededingingsrecht
De Magazine Media Associatie (MMA) acht het van belang dat haar activiteiten steeds in overeenstemming zijn met het mededingingsrecht en heeft om die reden de ‘MMA gedragscode mededingingsrecht’ opgesteld.
De Magazine Media Associatie (MMA) acht het van belang dat haar activiteiten steeds in overeenstemming zijn met het mededingingsrecht en heeft om die reden de ‘MMA gedragscode mededingingsrecht’ opgesteld.
Recentelijk zijn brancheorganisaties KVGO, Mediafederatie en Magazine Media Associatie (MMA) als ‘affiliate members’ aangehaakt bij de VGP met als doel om gezamenlijk sterker op de postmarkt te staan.
De Mediafederatie is bezorgd over het gisteren uitgebrachte ontwerpadvies van de Sociaal-Economische Raad. In dit advies op hoofdlijnen doen de sociale partners voorstellen die zeer verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor de uitgeefsector.
Sterke groei online lezers van magazinemerken.
Op 15 april jl. vond de launch van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) plaats: het nieuwe geïntegreerde mediabereiksonderzoek is een feit. Het bereik van televisie, radio, print en online wordt vernieuwd en gaat op termijn de huidige standaarden vervangen. Elk afzonderlijk bereiksonderzoek wordt daarbij sterk verbeterd. De crossmediale opzet van…
Vorig jaar december werden de Mercurs 2020 vanwege Corona uitgereikt in een studio-omgeving waarbij de winnaars hun awards in een virtuele setting in ontvangst namen. Dat gold ook voor BeLOFte-winnaar Arjun Chadha van Zuurstof Media en de vier runners-up voor wie vanwege het bijzondere 2020-jaar ook een oorkonde (en een…
In deze coronatijd zien we de aandacht voor gezondheid terugkomen in een stijgend bereik voor de gezondheidsbladen.
On the occasion of the World Press Freedom Day and as Europe still grasps with the unprecedented repercussions of the coronavirus pandemic, EMMA and ENPA want to reiterate the fundamental importance of upholding press freedom across Europe.
“Elke trend die er was vóór de crisis, zal nu versnellen tot een norm”, zei Juan Señor bij de presentatie van het nieuwe Innovation in Media Report tijdens DIS 2021. Onze Belgische collega’s van Magazine Media, een initiatief van WE MEDIA B2C, hebben een korte samenvatting gemaakt van de hoogtepunten en geven…
De evenementensector zal nooit meer hetzelfde zijn, zoveel is zeker. Voor uitgevers die de afgelopen jaren hard werkten aan hun event-portfolio was de pandemie een flinke tegenslag. Anderzijds was de miserie ook voedingsbodem voor nieuwe creativiteit en een versnelling van de digitalisering. Hoe zal het nieuwe normaal van events eruit…
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.