Nieuws

Gebundelde kracht maakt sterker

Recentelijk zijn brancheorganisaties KVGO, Mediafederatie en Magazine Media Associatie (MMA) als ‘affiliate members’ aangehaakt bij de VGP met als doel om gezamenlijk sterker op de postmarkt te staan.

Lees verder

Mediafederatie bezorgd over ontwerpadvies SER

De Mediafederatie is bezorgd over het gisteren uitgebrachte ontwerpadvies van de Sociaal-Economische Raad. In dit advies op hoofdlijnen doen de sociale partners voorstellen die zeer verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor de uitgeefsector.

Lees verder

Exclusief voor MMA leden: presentatie NMO en de magazinemerken

14-06-2021 16:30 - 17:15

Op 15 april jl. vond de launch van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) plaats: het nieuwe geïntegreerde mediabereiksonderzoek is een feit. Het bereik van televisie, radio, print en online wordt vernieuwd en gaat op termijn de huidige standaarden vervangen. Elk afzonderlijk bereiksonderzoek wordt daarbij sterk verbeterd. De crossmediale opzet van…

Lees verder
MERCURS 2020

Certificaten Mercur BeLOFtes 2020 uitgereikt

Vorig jaar december werden de Mercurs 2020 vanwege Corona uitgereikt in een studio-omgeving waarbij de winnaars hun awards in een virtuele setting in ontvangst namen. Dat gold ook voor BeLOFte-winnaar Arjun Chadha van Zuurstof Media en de vier runners-up voor wie vanwege het bijzondere 2020-jaar ook een oorkonde (en een…

Lees verder

Evenementen keren terug in 2021! Maar in welke vorm?

De evenementensector zal nooit meer hetzelfde zijn, zoveel is zeker. Voor uitgevers die de afgelopen jaren hard werkten aan hun event-portfolio was de pandemie een flinke tegenslag. Anderzijds was de miserie ook voedingsbodem voor nieuwe creativiteit en een versnelling van de digitalisering. Hoe zal het nieuwe normaal van events eruit…

Lees verder
Digitaal brein

MMA Kennisplatform: Opleidingen en Trend Updates

Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.

Lees verder