Nieuws

Jildou

MERCURS 2016: Ode aan de kampioen

Met negen stuks zijn ze bij LINDA. kampioen: bijna alle Mercurs hebben ze al gewonnen. Voor hoofdredacteur Jildou van der Bijl zijn er twee heel dierbaar, en daar vertelt ze over in deze Mercur-clip. Een kijkje achter de schermen bij een van de succesvolste Magazine Media Merken van ons land, waar het bruist van de nieuwe ideeën en waar ze heel druk zijn om het beste werk in te zenden voor de Mercurs.

Lees verder
MERCURS 2016

MERCURS 2016: INSCHRIJVING GEOPEND!

De 19e uitreiking van de Mercurs is een lofzang aan het vak. Onder het thema ‘Ode aan de Makers’ worden op donderdagavond 15 december dé prijzen voor de magazine media branche uitgereikt in het Amsterdamse DeLaMar Theater. Vanaf vandaag is de inschrijving voor de Mercurs 2016 geopend.

Lees verder
NUV Academy_gratis voor leden MMA

NUV Academy: content strategie (gratis voor leden MMA)

26-09-2016 13:45

Geen enkel bedrijf of organisatie kan in het digitale tijdperk bestaan zonder contentstrategie. Contentmarketing wordt door media en merken volop ingezet om klanten te boeien, te houden en/of te bewegen tot de aanschaf van producten en diensten. Storytelling speelt een cruciale rol in de realisatie van succesvolle contentmarketing en in customer engagement.

Lees verder
Google

Europese Commissie tikt Google weer op de vingers

Internetgigant Google stelt ten onrechte beperkingen aan het gebruik van zijn advertentieplatform Adsense for Search, om zo zijn positie als marktleider te behouden. Dat stelt de Europese Commissie in een brief waarin het de grootste zoekmachine ter wereld beschuldigt van machtsmisbruik.

Lees verder

Videokijkgedrag in Nederland

Op alle devices neemt de videoconsumptie toe, vooral het mobiel videokijkgedrag groeit snel. Mobiel wordt het meest naar video gekeken op YouTube, NOS en Netflix. Dit blijkt uit het ‘Video Landscape’ rapport van Mediabrands Marketing Sciences. Het rapport brengt de ontwikkelingen van het videokijkgedrag op televisie, online en mobiel in kaart.

Lees verder