Aantal volgers magazinemerken stabiliseert, alleen TikTok groeit fors
Het aantal volgers van magazinemerken op de diverse social media kanalen stabiliseert. TikTok groeit nog snel.
Het aantal volgers van magazinemerken op de diverse social media kanalen stabiliseert. TikTok groeit nog snel.
Het gevecht om de aandacht van de doelgroep bezorgt de reclameprofessionals hoofdbrekens. Dat bleek op 14 oktober tijdens de interessante paneldiscussie die onder de noemer ‘Nieuwe Aandachtseconomie’ door VIA Nederland georganiseerd was. Om op te vallen tussen de duizenden boodschappen die de consument dagelijks ziet, moet de adverteerder tot het uiterste gaan….
Uit recent onderzoek van DVJ Insights onder marketingprofessionals in Europa blijkt dat 72% van alle marketeers de toenemende beschikbaarheid en toepassing van data als de grootste uitdaging voor de toekomst ziet.
Webinar Mmmm… cookies & consent.
Tweede whitepaper van Trust in Media gepubliceerd.
Op dinsdag 12 oktober 2021 vindt de Vakdag Print & Sign plaats, hét netwerkevenement voor de grafische en signindustrie. Kom ook langs en laat je inspireren door bekende sprekers en vakinhoudelijke presentaties, ontmoet leveranciers en vakgenoten uit de print- signbranche. Schrijf je nu (GRATIS) in!
De bereiksonderzoeken van print (NOM), radio (NLO), televisie (SKO) en online (NOBO) worden opgenomen in het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Dit crossmediale design biedt vele mogelijkheden om betere inzichten te krijgen in het crossmediale mediagedrag van de Nederlanders. De onderdelen van het NMO zullen op verschillende momenten ingevoerd worden. NOM…
Op Prinsjesdag heeft de regering het beleid voor komend jaar bekendgemaakt. De plannen staan in de miljoenennota. U heeft vast wel iets beters te doen dan die door te spitten en dat begrijpen wij. Daarom hebben wij de onderwerpen die voor onze leden van belang zijn overzichtelijk op een rijtje gezet.
Uitreiking Mercurs vanaf 2022 vernieuwd.
Al meer dan 25 jaar publiceert de MPA, de branchevereniging voor magazine uitgevers in de Verenigde Staten, het MPA Magazine Media Factbook. Ook voor 2021 heeft MPA weer een factbook samengesteld over de vitaliteit van de magazinemarkt in de VS en de unieke vertrouwensband die magazinemerken hebben met hun lezers.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.