Context van advertenties draagt sterk bij aan kwaliteitsperceptie van producten
Goede reclame in een betrouwbaar medium is sterk bepalend voor het kwaliteitsimago van een product of dienst.
Goede reclame in een betrouwbaar medium is sterk bepalend voor het kwaliteitsimago van een product of dienst.
De vergunning die het kabinet in 2019 verleende aan PostNL om concurrent Sandd over te nemen, is ten onrechte verleend. Dat oordeelde het College van Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) donderdag in hoger beroep. Daarmee bevestigt het CBb een eerdere uitspraak van de rechtbank Rotterdam.
Eén op de drie Nederlandse mannen en bijna de helft van de vrouwen leest roddelbladen, volgens onderzoek van magazine- en krantenapp Readly. De schaamte over het lezen is groter bij de heren dan bij de dames.
Op 23 mei 2022 heeft de Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid de CAO voor het Uitgeverijbedrijf 2022-2023 algemeen verbindend verklaard.
De digital-advertisingbestedingen zijn in 2021 met 34 procent gegroeid, nog meer dan verwacht. In totaal besteedden adverteerders ruim 3,1 miljard euro aan digitale advertenties. Naast een aanhoudende groei van search advertising (+33 procent) laat de Online Ad Spend Study 2021, die Deloitte in opdracht van VIA uitvoerde, vooral een sterk…
Het aantal volgers op Instagram en Youtube zijn verdriedubbeld.
De Mediafederatie heeft zich aangesloten als ‘Vriend’ bij het Informatiecentrum Papier en Karton (IPK).
Kom op donderdag 16 juni a.s. naar de praktische workshop ‘Innovatieve verdienmodellen’ van de Mediafederatie Academy. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
Kom op dinsdag 14 juni a.s. naar de speciale Mediafederatie Academy HRM sessie ‘The War of Talents’, wat wil het talent? De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
De Digital Markets Act (DMA) van de Europese Unie – aangekondigd voor oktober – lijkt de zoveelste poging om orde in de digitale markt te brengen. Dit zou echter weleens dé maatregel kunnen zijn die de zaak voor eens en voor altijd regelt en de grote platformen op hun plaats…
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.