Nieuws

Unieke, gezamenlijke en branchebrede tijdschriftencampagne van start

Maandag 12 september 2022 start een unieke, gezamenlijke en branchebrede tijdschriftencampagne voor tabaks- en gemakswinkels en boekhandels in Nederland. Deze winkels zijn in de Covid periode hard getroffen door de lockdowns en nog steeds zijn er consumenten die de weg niet terug hebben weten te vinden naar deze winkels voor…

Lees verder

JURY MERCURS 2022 BEKEND

De Magazine Media Associatie (MMA) maakt met trots de jury van de Mercurs 2022 bekend. Onder voorzitterschap van Arno Kantelberg buigen zeven juryleden zich over de Mercurs-inzendingen. Gezamenlijk zullen zij dit jaar de nominaties en winnaars aanwijzen in drie categorieën: Mercur Reportage van het Jaar, Mercur Artdirection van het Jaar en Mercur Magazinemerk…

Lees verder
Digitaal brein

MMA Kennisplatform: Opleidingen en Trend Updates

Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.

Lees verder