Nieuws

De Mediafederatie Academy_thumb

Nieuw team bij de Mediafederatie Academy

Na de pensionering van Nineke van Dalen, nemen programmamanagers Marie-Louise Kok en Wendy Woelders het stokje over in de organisatie van de Mediafederatie Academy, met de ambitie om de Academy door te ontwikkelen. Beide hebben een achtergrond in uitgeef- en mediabranche. 

Lees verder

Dossier COVID-19

We snappen dat er nu als ondernemer, werkgever en werknemer veel op je afkomt. Daarom hebben we een handig COVID-19 dossier voor je samengesteld met alle maatregelen van de Rijksoverheid, KvK, VNO-NCW, AWVN en MKB Nederland en maatregelen binnen uitgeverijen en mediabedrijven in Nederland ten aanzien van het coronavirus.

Bekijk het COVID-19 dossier

Hoe trekken en behouden adverteerders wèl de aandacht?

In het huidige medialandschap strijden adverteerders dagelijks om de aandacht van de consument voor hun product of dienst. Consumenten geven hun kostbare aandacht aan betrouwbare merken. Hoe kun je nu op een constructieve manier aandacht trekken én behouden? Trust in Media vroeg Judith Dudok, Research Lead bij Havas Media, welke criteria essentieel zijn voor effectieve reclamecampagnes.

Lees verder
De Mediafederatie Academy_thumb

Mediafederatie Academy voor MMA leden

11-11-2021 09:30 - 16:00

Leer ontwerpen en video’s maken en ga hands-on aan de slag met ‘microlearning’ tijdens de deep dive workshop van de Mediafederatie Academy. Je kunt je nu alvast voor de sessie op 11 november inschrijven. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.

Lees verder

Print Power’s Cannes Lions Special 2021

In collaboration with Creative Salon founder Sonoo Singh, Print Power brings you For the Love of Print, a beautifully curated booklet showcasing the best of the big winners in print advertising from the prestigious Cannes Lions Festival of Creativity.

Lees verder